תקשורת ומדיה

חיים לוינסון לועג לגיא פינס: "בית זונות אתי"

עיתונאי הארץ, חיים לוינסון, תוקף את הכתב ערן סויסה על כך שהעלה סטורי שיווקי לחברת דלק, ועל הדרך עקץ ולעג לקולגות מהתעשייה: גיא פינס? "בית זונות אתי", חיים אתגר? " עושה פרסומות וכל מיני פסאודו תכשיטניות מביעות עמדה"
מערכת ice |  1
גיא פינס, חיים לוינסון (צילום מסך קשת 12, פייסבוק/ חיים לוינסון)
עיתונאי הארץ, חיים לוינסון, יורה על תעשיית הבידור היום (חמישי) ועוקץ את כתב ישראל היום, ערן סויסה, מגיש הטלוויזיה גיא פינס ואיש התקשורת חיים אתגר, והכול בציוץ אחד בטוויטר.
לוינסון שיתף סטורי באינסטגרם של ערן סויסה ובו כותב כתב הרכילות כי הוא חוגג 70 שנה לחברת דלק, במה שנראה כפוסט מסחרי שיווקי: "נעשה סדר: אבא שלי בן 65, אמא בת 62, אבל דלק! חוגגים 70", כתב סוויסה והוסיף: "הדבר היחיד שאני אוהב לעשות בדרך הלא נגמרת לצפת, אלו העצירות ב-"מנטה", ובגלל שדלק חוגגים השבוע 70 יהיו גל מלא הנחות ומבצעים וזה הסוף שלי".
 
מגיש הרדיו לוינסון לא עצר את עצמו מלעקוץ: "עם השנים למדתי להעריך את ערן סויסה", כתב בחשבון הטוויטר שלו, "יש לו תשוקה לרכילות ובידור וגם כשזה לא משפחת רפאלי גם נועץ שיניים. עיתונאי". 
אבל לדברי העיתונאי, הסטורי המסחרי שעשה סויסה הוא חסר תקדים, ועל הדרך גם לעג לקולגות מהתעשייה: "כבר התרגלנו שפינס זה בית זונות-אתי", כתב לוינסון בהקשר של הפרסומים והדיווחים סביב השופטת בדימוס אתי כרייף.
 
והוסיף:  "וחיים אתגר עושה פרסומות וכל מיני פסאודו תכשיטניות מביעות עמדה, אבל כתב מרכזי של עיתון עושה קידומים באינסטה? זה אני לא זוכר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוינסון לא חוקר מה קרה עם עמוס שוקן וזמיר דחבש
    משה 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביגלל זה הוא מתעסק בשטויות בימקום לנסות לחקור מה קרה ברשת שוקן ועיתוני העיר עם שוקן שאסף נער כולו בין 15 או 16 אולי פחות אפילו וצריך לבדוק אם ערן ולקובסקי ויוסי קליין שלא נשואים היו בחגיגה ודיגידין דיגידאן על דחבש שהיום בכיר בקהילת ההומואים ועמוס שוקן אגזוזן אז גם אולי ולקובסקי וקליין. סוויסה גם יכול לבדוק
    סגור