תקשורת ומדיה

כתב ynet נגד הממשלה: "לא שינוי ובטח שלא ריפוי"

לירן לוי חשף פרשה מעניינת במירוץ לנציבות הכבאות וההצלה באתר ynet, כחודש לאחר מכן, לוי יצא בביקורת על הממשלה באותו הנושא: "אני מקווה שהרצון לרצות את ההסתדרות ווועד העובדים, לא יתפוצץ לכולנו בפרצוף"
מערכת ice | 
לירן לוי (צילום פייסבוק)
כתב הפלילים החדש של ידיעות אחרונות ו-ynet, לירן לוי יצא היום (ראשון) בביקורת על ממשלת ישראל לאחר הבחירה של נציב כבאות והצלה לישראל בטענה כי הממשלה שסוגרת שמונה חודשים של כהונה לא הביאה בשורה חדשה.
לוי כתב את הביקורת בעמוד הטוויטר שלו וכתב כי: "בכל מה שנוגע לבחירתו של נציב כבאות והצלה, הממשלה הזו היא לא שינוי ובטח שלא ריפוי. אני מאוד מקווה שהרצון לרצות את ההסתדרות וועד העובדים, לא יתפוצץ לכולנו בפרצוף".
   
בתחילת החודש האחרון, ועדת האיתור בחרה באייל כספי לתפקיד נציב כבאות והצלה ומי שיחליף את רב טפסר דדי שמחי החל ממרץ, שם תסתיים כהונתו בתפקיד. מדובר בנציב הכבאות הראשון שצמח בשירותי הכיבוי לראשונה מאז שהורמה הרשות הארצית לכבאות והצלחה כחלק מהפקת הלקחים של אסון הכרמל.
בפרסום של לירן לוי באתר ynet, נחשפו טענות חמורות נגד כספי לפיו מבקר הכבאות, אבינועם בירן טען כי שינה דו"ח לאחר איומים מצידו של אייל כספי. לדבריו של לוי בפרסום מאמצע ינואר האחרון, בלשכתו של כספי זויפו חתימות של מפקדי תחנות על גיליונות הערכה ככל הנראה בידיעתו של כספי. מבקר הכבאות קרא לנציבות שירות המדינה לפתוח בחקירה נגד מפקד המחוז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה