תקשורת ומדיה

דן מרגלית מפרגן לרון חולדאי: "מהלך נבון ואמיץ"

יו"ר הכנסת מיקי לוי דחה את בקשת נשיא אוקראינה לנאום בפני הכנסת, וראש עיריית תל אביב לקח את המושכות בהצעה משלו, הצעה שקיבלה פרגון מדן מרגלית
מערכת ice |  4
דן מרגלית (צילום ויקיפדיה/רועי כ"ץ)
לאחר שיו"ר הכנסת, מיקי לוי, דחה את בקשתו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי לנאום בפני הכנסת, ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, החליט לקחת את המושוכות בהצעה לשדר את נאומו בפני כל עם ישראל.
נזכיר: שלשום, שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורניצ'וק, הגיש ליו"ר הכנסת מיקי לוי בקשה מנשיא אוקראינה לנאום בפני חברי הכנסת במשכן, כפי שנאם בפני הפרלמנט הבריטי, וזאת כדי לרתום את ישראל למאבק מול רוסיה. לוי סירב לבקשה עקב יציאת הכנסת לפגרה וחוסר היכולת לזמן את חברי הכנסת לשם כך.
 
לאחר הביקורות הקשות סביב ההחלטה, החליט ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, להצעה אחרת אותה העביר לשגרירות אוקראינה: "לאור בקשתו של הנשיא זלנסקי לנאום בפני עם ישראל, הצענו הבוקר לשגרירות אוקראינה לשדר את הנאום בכיכר הבימה - כדי שהציבור כולו יוכל להאזין לדבריו של הנשיא בשידור חי", כתב חולדאי בחשבון הטוויטר שלו.
העיתונאי דן מרגלית, בירך על החלטתו של חולדאי ופרגן למהלך: "הצעת ראש העיר רון חולדאי לשדר את נאומו של נשיא אוקראינה בכיכר "הבימה" - מהלך נבון, אמיץ ואחראי גם יחד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מוריד
    מני 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטריד שאנס מטריד מינית לא בכלא הזוייייייייייייייייייייייייי
    סגור
  • 3.
    דן מרגלית מעודד
    ריקי 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מומלץ למטריד לעשות קולות של שטיח
    סגור
  • 2.
    הלוואי שמהעם שלנו היה לך אכפת
    עוצמה 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד אתם שמה בת"א רגישים לסבל של אחרים לבנון אוקראינה מעניין שהסבל של העם שלנו שסובל מדקירות פיגועים מרוצחים ערבים ברברים על זה מילה לא שמענו חבורת צבועים פחי אשפה. המדינה שלנו קודמת לכל מדינה אחרת אנחנו לא חייבים לאוקראינה כלום הם להם אכפת מאיתנו?
    סגור
  • 1.
    עירייה מצויינת
    ראובן קובי 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עירייה מצויינת והעומד בראשה
    סגור