תקשורת ומדיה

"רון חולדאי - אתה האיילת שקד של החניה"

ראש עיריית תל אביב העלה תמונה מתוך אוטובוס עם שרת התחבורה מרב מיכאלי וכתב: "נמשיך לקדם אלטרנטיבות לרכב הפרטי", לוקאץ' תקף: "כשנראה אותך באמת נוסע באוטובוס בלי צלמי יח"צ, תודיע. אתה האיילת שקד של החניה: 'אוקיי קחו 1,500 חניות לכל מיליון תושבי תל אביב ותסתדרו עם זה'"
מערכת ice |  2
מרב מיכאלי ורון חולדאי (צילום טוויטר)
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי העלה הערב (חמישי) בטוויטר תמונה עם שרת התחבורה מרב מיכאלי וגרר תגובות מבקרות, כשאחת מהן הגיע מלא אחר מהעיתונאי, אילן לוקאץ', שלא בדיוק הזדהה עם מילותיו של ראש העיר.
רון חולדאי צייץ: "הוספנו 100 אוטובוסים חדשים למערך התחבורה הציבורית. משמעותם 500 נסיעות יומיות ב-40 קווי האוטובוס הכי מבוקשים באזור. נמשיך לקדם אלטרנטיבות לרכב הפרטי". /hotnews/news/article/805057
בתגובה כתב לוקאץ': כשנראה אותך באמת נוסע באוטובוס בלי צלמי יח"צ, תודיע. בינתיים אתה האיילת שקד של החניה: 'אוקיי קחו 1,500 חניות לכל מיליון תושבי תל אביב ותסתדרו עם זה'. נראה אותך מבטל את החניה השמורה ואת החזר הוצאות החניון לאלפי עובדי העירייה, שיגיעו רק בתחב"צ או באופניים. תתחילו בדוגמה אישית". 
חולדאי זכה לשלל תגובות מבקרות גם מצד צייצנים אנונימיים, שרבים מהם הביעו את מורת רוחם על היעדר החנייה בעיר וכן הפקקים הרבים שיווצרו בה כתוצאה מהאוטובוסים הרבים. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חולדאי,עשית מספיק,שחרר לסוסים צעירים.
    הטבח השבדי 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כבר נהיה פתאטי.
    סגור
  • 1.
    ראש עיר הגרוע בעולם
    שלמה שם טוב 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכל פקוק תקוע לתושב תל אביב אין חנייה בכלל ואם יש תחפש יומיים שבילי אופניים רובם ל קורקינטים מסוכנים ושוברי מהירות סתם משכורת של ראש עיר שהולכת לאיבוד וזה עוד רוצה ללכת לעוד קדנציה עיר ומדינה של פראיירים שתי קדנציות לראש עיר דיינו אחרת ראשי הערים מסתיידים
    סגור