רכילות עסקית

אראל מרגלית אירח את רון חולדאי במרכז הפודטק

ראש עיריית תל אביב-יפו נסע כל הדרך לקריית שמונה בכדי להתארח במרכז של איש העסקים אראל מרגלית שם שוחח עם יזמים צעירים ונשא דברים: "הגליל זה תעסוקה. תהיה כאן תעסוקה, יהיה כאן הכל"
מערכת ice | 
רון חולדאי ואראל מרגלית (צילום מרגלית סטארט אפ סיטי גליל)
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, הגיע לביקור מיוחד במרגלית סטארטפ סיטי גליל - מרכז הפודטק הבינלאומי בקריית שמונה שהקים היזם והמשקיע, אראל מרגלית, יו"ר ומייסד קרן JVP ומרגלית סטארטפ סיטי, כדי להכיר מקרוב את הפעילות של המרכז ואת העשייה של היזמים מרחבים הארץ.
במהלך הביקור, נפגש חולדאי עם סטארטראפסטים, יזמים צעירים חברתיים ועסקיים, שמע מהם על הפיתוחים שלהם, האתגרים איתם הם מתמודדים, ומה משאיר אותם בגליל. בין מפגש אחד לאחר הוא גם התנסה אישית בכמה מהפיתוחים הטכנלוגיים.
רון חולדאי אמר: "כל הסיפור של הגליל זה תעסוקה. אם תהיה כאן תעסוקה יהיה כאן הכל, תהיה כאן תרבות ודברים נוספים. צריך עניין ולהביא אנשים לאקוסיסטם הזה, לתת את הגיבוי לסטארטאפיסיטים וליצור תעשייה. תעסוקה, ויצירת תעסוקה- מביאה עוד סטארטאפיסטים. זה כל הסיפור: לייצר עניין לבני אדם, זה מה שיביא אחר כך את כל היתר. נבחן יחד אפשרויות לשיתופי פעולה של עיריית תל אביב עם מרכז החדשנות".
אראל מרגלית, מייסד ויו״ר : JVP ״תל  אביב נותנת השראה להרבה ערים בישראל ובעולם, עיר יצירתית שלוקחת את היצירתיות לתוך הרחובות שלה. וזה בידיק מה שחסר במקומות רבים בארץ.  ודווקא כאן בקריית שמונה שהיא בתוך לב אזור כפרי יחד עם הקיבוצניקים והיישובים הדרוזים והחברה הערבים והמושבים, אנחנו יוצרים משהו אחר יצירתי ומרגש שמתחיל כאן עם הסטארטפים של המרכז וממשיך בבתי הספר. כשבאנו לגליל לפני חמש שנים שאלנו את עצמנו ואת האנשים כאן מה יכול להוביל את מדינת ישראל תוך 5-7 שנים, ולייצר 30 אלף מקומות עבודה שמשלמים משכורות גבוהות. בשנים האחרונות יצרנו פה 35 חברות שהתחילו מאפס בלי שקל מהמדינה, בתקופה של סחרור פוליטי, והיעדר ממשלה יציבה - ועבדנו עם כל השותפים האסטרטגיים שלנו כדי לייצר כאן סטארטאפים ברמה הגבוהה ביותר. זו ההזדמנות הכלכלית הבאה של ישראל. כאן צומח דור היזמים שיביאו לעולם את הדבר הגדול הבא. וזה יהיה נהדר לעשות את זה יחד עם תל אביב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה