תקשורת ומדיה

בן גביר תוקף לאחר הפיגוע בב"ש: "הממשלה מעופפת"

ארבעה הרוגים בפיגוע במרכז ביג בבאר שבע, לאחר שמחבל חדר למקום והחל לדקור אזרחים. ח"כ בן גביר תוקף: "כשהממשלה מעבירה מסר של חולשה, התוצאה שהטרור מרים את הראש"
מערכת ice |  1
זירת הפיגוע בבאר שבע (צילום אמיר בוחבוט)
ארבעה הרוגים היום (שלישי) בפיגוע בבאר שבע. מחבל הגיע ודקר מספר אנשים במרכז "ביג" בעיר. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מטפלים כעת בפצועים, והמפכ"ל יעקב שבתאי עושה את דרכו לזירה.
על פי הדיווח, המחבל הגיע לתחנת דלק בדרך חברון ודקר עובדת בתחנת הדלק. לאחר מכן, המשיך למרכז המסחרי ביג הסמוך ודקר שם עוד שלושה בני אדם. עוברי אורח הצליחו לנטרל את המחבל ומותו נקבע במקום. גורמי הביטחון אישרו כי המחבל הוא תושב היישוב הבדואי חורה שבנגב, ששוחרר לאחרונה ממאסר בגין עבירות ביטחוניות.
שר התקשורת יועז הנדל אמר ברדיו 103: "יש פה מחיר שנגבה כל פעם סביב הפיגועים האלה, אנחנו חייבים לגבות מחיר כבד ממי ששולח מפגעים וממי שמפגע, ואנחנו נעשה את זה. עכשיו מתחקרים את האירוע ומטפלים בפצועים, מערכת הביטחון תדע לעשות את זה מהר".
סגן שר הביטחון אלון שוסטר אמר אצל ירון וילנסקי בגל"צ: "צריך להפעיל כוח מול אלימות, אבל אסור שהמקרה, מזעזע ככל שיהיה, יפרק את המרקם שחייבים לבנות בנחישות בכל הארץ. ישנם מצבים בהם מדובר בהחלטות אישיות, אך בוודאי שזה לא מוסיף נחת רוח לדו הקיום שאנחנו מצווים לקיים"
 נטרול המחבל (צילום קובי ספיר)
ח"כ איתמר בן גביר אמר: "פיגוע רודף פיגוע וזה כבר היום השלישי ברצף שבו מתבצע פיגוע. הממשלה המעופפת לא מתפקדת כדי לשמור על חיי האזרחים. כשהממשלה מעבירה מסר של חולשה ומעניקה הקלות ופרס לטרור בחסינות מפני בנייה בלתי חוקית, התוצאה שהטרור מרים את הראש. חייבים לנהוג בנחישות ותקיפות, אסור למצמץ מול הטרור".
 
ארגון "בצלמו" מסר בהודעה: "דם ההרוגים על שופטי בג"ץ שדחו את הדיון על הרס בית רוצח דימנטמן בחודש שלם. לפני קרוב לחודש עתרה משפחת המחבל שרצח את יהודה דימנטמן לבג"ץ שלא יהרסו את ביתם. בג"ץ אסר להרוס ונתן צו ביניים וקבע דיון חודש אחרי. כי מה בוער. אז הנה - זה בוער.
ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית התייחס לנהג האוטובוס שניטרל את המחבל: "אנו שולחים תנחומים למשפחות ההרוגים ומתפללים לרפואת הפצועים. תושיית נהג האוטובוס מנעה מהאירוע להיות קשה הרבה יותר. גם במקרה זה הוכח כי הנהגים הם השכפ"ץ של המדינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק איתמר בן גביר שר המשטרה. שר הביטחון.
    רק איתמר בן גביר 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק איתמר בן גביר שר הביטחון, שר המשטרה! רק איתמר בן גביר.
    סגור