תקשורת ומדיה

גלגלצ עם מגזין מוזיקה חוצה זמנים: זו התכנית החדשה

שדרן הרדיו והמוזיקאי קוואמי יגיש תכנית יומית, מגזין מוזיקה ועדיין ימשיך גם לשדר את סדרת התכניות "תולדות האינדי" שהשיק בתחילת השנה
מערכת ice | 
קוואמי (צילום גלגלצ)
בהמשך לשינויים של גלי צה"ל שכללו את התכנית של יואב קוטנר והג'אמים, שדרן הרדיו והמוזיקאי, קוואמי, יחל לשדר החל מיום ראשון הקרוב תכנית מוזיקה יומית חדשה בגלגלצ, בימי ראשון-רביעי ב-21:00. 
קוואמי ישדר מדי ערב מגזין מוזיקה, שיורכב מהיצירה העדכנית והמסקרנת ביותר בארץ ובעולם עם גיחות תכופות להיסטוריה של המוזיקה. במסגרת זו הוא ימשיך גם לשדר את סדרת התכניות ״תולדות האינדי״ שהשיק בתחילת השנה.
 
קוואמי היה ממייסדי שתיים מתכניות הדגל של גלגלצ. ב״עסק שחור״, לצד לירון תאני, בלט בסגנון הנחיה בועט, הומורוסיטי וייחודי, שם גם נולד הכינוי "קוואמי דה לה פוקס". התכנית חתומה על חשיפתם של רבים מאמני ההיפ הופ בישראל ונחשבה בעיני רבים לבמה המרכזית לקידום הז'אנר באותן שנים. את ״הקצה״ יסד עם מנהל גלגלצ כיום, נדב רביד ב-1999, והפך אותה לתכנית המוזיקה האלטרנטיבית החשובה בישראל. ב-2017 קוואמי חזר לגלגלצ.
תכניתם של יואב קוטנר ואורלי יניב, עוברת למתכונת שבועית ותשודר החל מהשבוע הבא ביום שני, מ-22:00 עד 24:00. התכנית תמשיך להביא מעולמם המוזיקלי של אגדות הרדיו, שדורות של מאזינים ומוזיקאים התחנכו על ברכיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה