תקשורת ומדיה

גיא פלג תחת מתקפה חריפה: "סתום את הפה"

העיתונאי של חדשות 12 ספג בתכניתו ב-103FM מחבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית: "את הרקע הפוליטי שלך אני לא מכיר, אבל אתה מייעץ כרגע לפוליטיקאי איך לדבר. מי אתה שתבקר פוליטיקאי?"
מערכת ice |  4
גיא פלג (צילום גיא גלעד)
בצל גל הטרור הרצחני שהשתולל ברחובות ישראל בשבוע האחרון, העביר חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית ביקורת קשה על מדיניות הממשלה. העיתונאי גיא פלג, מגיש 103FM לא אהב זאת, ובעקבות כך התפתח ויכוח עוקצני ויוצא דופן בין הצדדים.
"ממשלת ישראל לא הפיקה את הלקחים ממבצע 'שומר החומות'. המבצע הזה היה קריאת השכמה. הלקחים הם, דבר ראשון - איסוף נשקים. מבצע גדול שהיה צריך להתנהל. זה היה חלק מההבטחות של מי שכינו את עצמם, אנשי הימין בממשלה הזאת, ואז נהיו דברים 'הרבה יותר חשובים' כמו לקדם חוק הגבלת קדנציות", אמר רוטמן.
על כך השיב פלג בעוקצנות: "אני רוצה להזכיר את הרקע הביטחוני העשיר והמרשים שלך. אני מבין שפיקדת על נפתלי בנט בסיירת מטכ"ל, ועל רקע זה אנחנו רוצים לשמוע מה אתה תייעץ לרב אלוף במיל' בני גנץ, מה אתה תייעץ לאלוף משנה במיל', השר לביטחון פנים, מה תייעץ להם?"
בתגובה, גם רוטמן היה עוקצני, ואמר: "את הרקע הפוליטי שלך אני לא מכיר, אבל אתה מייעץ כרגע לפוליטיקאי איך לדבר. מי אתה שתבקר פוליטיקאי?" פלג השיב: "אני לא מבקר, אני שואל אותך". רוטמן זעם ואמר: "לא, לא, סליחה, סליחה. סתום את הפה". בתגובה, גיא המשיך עם העוקצנות ואמר: "איך היה באנטבה, רוטמן?"
הוויכוח עלה לטונים גבוהים ורוטמן השיב: "היית חבר כנסת? היית שר? זה מה שאתה עושה לי אדוני, אני פשוט מחזיר לך. אתה עכשיו תגיד לי שבגלל שאני לא הייתי בצבא בדרגה בכירה, אז אסור לי להתבטא בנושא ביטחון? אתה לא היית פוליטיקאי, אל תתבטא בנושאים פוליטיים. מישהו מבין את הטענה המפגרת הזאת, סליחה. מאיפה אתה מביא את הטענה הזאת? אתה לא מתבייש להעלות אותה?", פלג נשאר בדעתו, והשיב: "לא".
 
רוטמן המשיך וטען: "שר הביטחון מהטובים בתולדות מדינת ישראל היה אזרח. כמה מהם היו הטובים ביותר והיו אזרחים. אז אם הטענה היא שרק בן אדם ששירת בצבא בדרגה בכירה יכול להתבטא בנושא ביטחון, אם זאת הטענה שלך, תעמוד מאחוריה. זאת טענה שאסור היה לך להעלות אותה בכלל. תתבייש לך שהעלית אותה. תחזור בך". בתגובה אמר פלג: "חמודי תירגע".
רוטמן המשיך עם דרישתו לפלג: "תחזור בך. אני מבקש שיחזור בו מהטענה הזאת. הוא לא היה פוליטיקאי, אני לא מבין למה הוא שואל אותי שאלות על פוליטיקה". השיחה הסתיימה באותה אווירה, כאשר השניים ממשיכים עם האמירות עוקצניות. פלג אמר: "האלוף במיל' חבר הכנסת רוטמן, תודה רבה לך". רוטמן השיב: "תודה רבה לך כבוד השר לשעבר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גיא פלג בושה של אדם
    חחח 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין איך ילדייך האומללים פלג מרגישים כשהם רואים אותך משפיל את עצמךבשידור, פוגע במקצוע העיתונות, משלם קנס בדרישת שופט, משקר כמה פעמים לעם ישראל בשידור ישיר!!! איכס
    סגור
  • 3.
    גיא פלג שכחת מה אמר אהרון ברק אלילכם הבלתי נלאה?
    רן 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא בדיוק בלשון הזאת אבל זו הכוונה: גם אם אני לא טייס יש לי הכישורים לדון אם מה שהטייס עושה זה תיקן או לא.. וכן הלאה אז כנראה שלפי זה גם לרוטמן יש כל הכישורים לדון אם מה שעושים נפלתי בנט והדביל גנץ והשר רע לב זה טוב או לא טוב.. ואתה פשוט יצאת טמבל עם טענה באמת מגוכחת
    סגור
  • 2.
    גיא פלג
    MASSONS 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זו נבלה וזו טריפה ! שני קשקשנים במדינה מטורללת ! מתי נחפטר מעונשם של כאלו ?
    סגור
  • 1.
    גיא פלג פוליטיקאי ב100%. כל ישותו להיות שופר ופוליטיקאי (ל"ת)
    תקשורת מוטה 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור