תקשורת ומדיה

רני רהב במתקפה על קייזמן: "חבר שהפך למאפיונר"

איש יחסי הציבור רני רהב יוצא נגד הריאיון של איש העסקים עדי קייזמן אמש בחדשות 12. קייזמן ואשתו הדוגמנית אסתי גינזבורג היו חברים טובים של בני הזוג רהב, אלא שהחברות הפכה לסכסוך מתוקשר: "עד שיחזיר את הפרוטה האחרונה לא אנוח ולא אשקוט" ומדבר על הפרומו המאיים: "רני, צפה פגיעה"   
מערכת ice |  2
רני רהב ועדי קייזמן (צילום ויקיפדיה\אינסטגרם)

איש יחסי הציבור רני רהב כתב בליל אמש על הריאיון שעורר הרבה הדים של דנה ויס, חדשות 12, עם איש העסקים עדי קייזמן. רהב, במכתב פומבי בטוויטר הממוען לדנה ויס, פרסם את תגובתו לריאיון ויצא נגד החבר שלו לשעבר שמעל באמון שלו ופגע בו. "חבר שלי הפך למאפיונר", אמר בעקבות הפרומו בו קייזמן אומר: "רני, צפה פגיעה".
 


עוד אמר איש יחסי הציבור כי קייזמן נתבע על ידו ובתביעה מסופר על שקריו של קייזמן שהוא "נוכל, רמאי ושקרן שחי על חשבון אחרים", לטענות רהב. "הופתעתי לגלות שמי שהיא חבר אישי שלי הפך לאחד המאפיונרים הגדולים ומזכיר לי את דון קורליאונה אשר מאיים על כל מי שמבקש להיפרע ממנו" והפנה לפרומו בו קייזמן אומר: "רהב, צפה פגיעה".  



טוויטר//רני רהב 

בריאיון עצמו אמר קייזמן על רהב: "הוא ואשתו יצאו למשימה אובססיבית והם עובדים מבוקר עד לילה בלבוא ולהכפיש, בלפגוע, בלהרוס, בלתדלק". קייזמן מספר על המסרים שלדבריו קיבל מרהב.

"אז אני יכול להגיד לך כאן ועכשיו כי אני לא מפחד. אני מקבל יום אחד תמונה ובתמונה הזאת בעצם... אני אומר לו: 'מי זה?' הוא אומר לי: 'מילה אחת שלך, אם אתה תפתח עליי מה שאתה יודע... ואני יודע המון דברים, מילה אחת - וכל העולם יידע מי אתה. הילדים שלך לא יתחתנו לעולם, כשיידעו שאבא שלהם הוא ממזר".
 

הוא המשיך ואמר על רהב: "צפה פגיעה. אני יודע על אורח החיים שלו, על ההתנהלות העסקית, על אורח החיים האישי שלו, ואני מתכנן את כל הדבר הזה להוציא החוצה. אני מדבר איתך על צד שלם באורח החיים שלהם שהוא שחור ואפלולי והוא חולני".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חייב
    נוני 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה נבלה וזה טרפה
    סגור
  • 1.
    מיניות: האם יחצ"ן המדינה הוא פרברט? (ל"ת)
    דומלשוני 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור