משפט

רני רהב תובע את עדי קייזמן: "חייב מיליוני שקלים"

איש היח"צ רני רהב הגיש תביעה נגד איש העסקים עדי קייזמן בסך של 11 מיליון שקלים. לטענת רהב, קייזמן נמנע מהחזר הלוואה שניתנה בשנת 2018: "נמלט מהארץ במטרה לנסות ולחמוק מהתחייבויות כספיות"
מערכת ice |  5
רני רהב ועדי קייזמן (צילום ויקיפדיה\אינסטגרם)
יועץ התקשורת ויחסי הציבור רני רהב הגיש היום (שלישי) תביעה נגד איש העסקים עדי קייזמן, על סך של 11 מיליון שקל. קייזמן עזב את הארץ לארה"ב עם אשתו הדוגמנית אסתי גינזבורג.
על פי כתב התביעה, בחודש יוני 2018 נחתם הסכם הלוואה בין עדי קייזמן לבין איש העסקים ברוך איבצ'ר, שפועל בעיקר בפרו. סך ההלוואה היה 2 מיליון יורו, ורהב, לדבריו, תיווך בהסכם ההלוואה "על תקן חברי בלבד וללא מטרה עסקית". על פי ההסכם קייזמן צריך היה להחזיר את ההלוואה בתוך 12 חודשים מיום העמדתה בפועל, וכי ההלוואה תישא ריבית בשיעור של 10 אחוזים לשנה.
בכתב התביעה טוען רהב כי קייזמן לא החזיר את ההלוואה עד ל-30 בנובמבר 2019, המועד שסוכם לתשלום, וגם לאחר שרהב פנה אליו באופן אישי "עשרות פעמים" להחזיר את ההתחייבות, קייזמן טען כי "אין באפשרותו להשיב את ההלוואה".
טענה נופסת בתביעה היא כי ביולי 2020 חתם איבצ'ר על הודעה לפיה הוא מעניק לרני רהב באופן רשמי את מלוא זכויותיו למימוש הסכם ההלוואה, לגביית ההלוואה מקייזמן, לרבות כל התשלומים המגיעים לו. בהודעה נכתב כי "כל סכום שיגבה יהיה מתנה מאיבצ'ר לרן רהב וזאת בגין חברות אמת קרובה ביותר של איבצ'ר עם רן רהב למעלה מ-37 שנים".
 
עוד טוען רהב כי "קייזמן שוהה בימים אלה בחו"ל והוא הלכה למעשה נמלט מהארץ עם אשתו אסתי גינזבורג קייזמן, במטרה לנסות ולחמוק מהתחייבויות כספיות שונות שלו לגורמים שונים במיליוני שקלים".
כזכור, לא מזמן הגיעה לסיומה התביעה שאיש העסקים מולי ליטבק הגיש יחד עם אחותו, ד"ר ענת לוין והחברה בבעלותם טרגטמץ' נגד עדי קייזמן. שהשופטת רחל ערקובי פסקה כי קייזמן ישלם כ-6 מיליון שקל ועוד שכר טרחה של כ-200 אלף שקל. התביעה עסקה בכך ששני האחים, באמצעות טרגטמץ' השקיעו בפרוייקט נדל"ן בברלין שיזם וניהל קייזמן, ובמסגרת זאת ניתנה להם אופציה למכור לזה תוך שנה ממועד ההשקעה את חלקם בפרויקט. אלא שהפרוייקט התעכב, כתב האופציה הוארך על ידי קייזמן לסוף 2020 ועל כן טענו התובעים כי האחרון לא עמד בהתחייבותו כלפיהם.
בתגובה לתביעה של רהב טרם הוגש כתב הגנה. מקייזמן נמסר בתגובה ל-ynet: "מכתב התביעה עולה שרני רהב מתנהג כאחרון הגובים בשוק האפור הקונים הלוואות ופועלים לגבייתן לצורך עשיית רווחים. המציאות שונה בתכלית מזו שהוא מציג ובקרוב ייחשף לכולם פרצופו האמיתי, שאני מכיר כל כך טוב ומקרוב".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עדי קייזמן
    גיל 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איש טוב ומוכשר שעזר להרבה אנשים
    סגור
  • 4.
    רהב איש מכוער,דוחה,חצוף וטיפש.תתבע אותי. (ל"ת)
    אנדי 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    לא מרגיש עצב כלפי רני (ל"ת)
    ניקי 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    אחלתי לשני הצדדים הצלחה מרובה (ל"ת)
    רן 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    תביעה מוזרה
    בני 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממתי נותנים למישהו מתנה כזו נפלאה.
    סגור