תקשורת ומדיה

אסתי גינזבורג סופגת אש מרני רהב, מי התערבה להגנתה?

בהמשך לפוסטים האחרונים של רני רהב נגד הדוגמנית אסתי גנזבורג, איש היח"צ פרסם פוסט נוסף בו המשיך לתקוף את גנזבורג. מי הגיבה לאיש היח"צ והגנה על הדוגמנית?
מערכת ice |  7
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
הדוגמנית אסתי גיזנבורג שנשואה לאיש העסקים והנדל"ן עדי קייזמן, בישרה על הריון שלישי אתמול, ממקומה בלוס אנג'לס. מי שהגיב במתקפה נגדה הוא איש היח"צ רני רהב שהעלה מנגד לדיווח המשמח את פרשת החובות של בעלה קייזמן, שחברת השקעות הנדל"ן בבעלותו חייבת כסף רב למשקיעים.
בעקבות המתקפה פרסמה גינזבורג סטורי באינסטגרם ובו רמיזה על היחס שלה למתקפה שלו תחת הכותרת "קארמה". רהב עצמו רק החריף את המתקפה נגדה ופרסם פוסט ארוך ברשתות החברתיות: "גברת גינזבורג היקרה, את מדברת על קארמה...אז בואי ואלמד אותך דבר אחד או שניים על קארמה. את האחרונה שיכולה לדבר על קארמה. את שותפה מלאה למעללי בעלך ואינך יכולה להסתתר מאחורי הסינר ולהגיד שלא ידעת.
 
"עשרות אנשים מסתובבים ללא דירה ואיבדו את חסכונותיהם' הרבה אנשים נשארו בהלם מכך שלא דאגתם שהכסף יחזור למי שדאג לכם מכל הלב' לא נכנסים לחנות של שאנל, ולא עושים חגיגות, לא גרים בוילה יקרה עם מטפלת ועוזרת, נוסעים בג'יפ ריינג' רובר ופורשה יוקרתית...ולא חיים על חשבון אחרים כל עוד חייבים הרבה כספים להמון גורמים. כשתוציאי לפועל את סעיפים 1-6 הקארמה שלך תהיה טובה!"
מי שנכנסה להגנת גינזבורג היא לא אחרת מבתו של עדי קייזמן מנישואיו הקודמים לאישת העסקים עפרה שטראוס, דניאל. קייזמן הבת הגיבה לרהב וכתבה לו, "בתור בן אדם שהיה חלק מאוד גדול מהמשפחה שלנו ונכנס לכולנו ללב אני פשוט מזועזעת מהצורה שבחרת להתנהל בה יש דרך לכל דבר ואם יש לך טענות תפנה אותם לאנשים הנכונים במקום להשתמש בזה בשביל לקבל עוד קצת כותרות … מה זה נותן לך? השפה הרדודה בטיימיניג הכי לא נכון שיש ראית הזדמנות וקפצת עלייה . אתה צריך את המשפחה שלי בפה שלך בשביל שיתייחסו למילים שלך ברצינות וזה עצוב ופתטי".
 

רהב לא נשאר חייב והשיב בחזרה, "דניאל יקרה, מכיוון שאנו אוהבים אותך מאוד, לא אגיב לדבריך. אבל, חשוב שתדעי שכבר שנתיים אני מנסה לדבר...ואם תרצי, כל הווטסאפים שמורים על מנת להוכיח לך שניסיתי הכל. אבל, כשאין ברירה אז אין ברירה. ואפרופו מה שכתבת על משפחה, למשפחה לא מתנהגים ככה, את כבר ילדה גדולה, ואת אמורה להבין זאת. אני בטוח שיום אחד תתנצלי על הפוסט שכתבת, אין בליבי עליך, תמיד הילה ואני נאהב אותך. ואני מבין את ליבך, אבל לצערי את לא צודקת, אפילו לא ב-1%. ודניאל יקרה מעולם לא חיפשתי תקשורת, ובטח לא במקרה עצוב זה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לא ידעת
    קשר שקשה לפרום 11/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ידעת שאשה פסולה לעדות..כי היא לא יכולה לבגוד בבעלה!!!!!!!!!
    סגור
  • 5.
    רני רהב
    יונה 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    צודק אתה איש אמיתי
    סגור
  • 4.
    גב' קייזר שטראוס הצעירה תתביישי.
    אלה 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוונות אביך לא צריכים לחול עליך אלא אם את מגנה עליו. מדבריך ברור שאין לך בעיה עם ההתנהלות של האבא שלך. התפוח כמו התפוח... ממש לא משנה כמה כסף יש לך. אישיות לא קונים בכסף.
    סגור
  • 3.
    משפחת עופרה שטראוס ודניאל
    אחד מהעם 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יתכן שהבת של עדי קייזמן יש האקס של אמה ואביה ,ירדה מה"פסים" כמו אמה שהתחתנה עם עבריין בזמנו ; אל תבינו לא נכון - איני סובל את רני רהב בוודאי לא את הזוג גינזבורג/קייזמן ,זה נבלה ואלה טריפה ,אולם אני רהב צודק ,עומד לזכותו חסד נעוריו ,על ההיותו המגן של העבריינים שנה וחצי ,עד שהבין עם מי היה לו עסק וכנראה שהם חייבים לו גם סכום לא קטן !!!
    סגור
  • 2.
    רני רהב
    דודו פיק 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רני רהב רכלן מגעיל שנים אכל מהמשפחה הזו בכל מקום שניתן לרייר שם האיש עומד ומלקק מי שם אותו שופט מה לו לדון בני אדם ועוד על נושא של לידה. איש לא נכנס בך שבחרת חיים כפולים ובחרת להביא רק ילד אחד גלמוד לחייםץ
    סגור
  • 1.
    לא סובל אותו... אבל פה הוא בסך הכל צודק
    זאב מעוז 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לא מבין איך אסתי גינצבורג יכולה לחיות עם מצפונה. יום אחד הילדים שלה יגדלו וידעו הכל... ואז מה?
    סגור
  • הוא צודק פה
    אנונימי 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אסתי גינזבורג כן היא דוגמנית מאוד יפה, ולפעמיים היו מקרים שכתבו עליה דברים לא יפים, אך כאן, רני צודק. ואם היא חייבת כסף ביחד עם עדי. הם חייבים לשלם! ויש כאן בית משפט עדין מדי! שיתחילו להיות קשוחים!!! בארצות הברית אם הם היו מגלים שהם חייבים כסף והיו מתחמקים ממשפט הם היו בכלא!
    סגור