תקשורת ומדיה

עיתונאי חדשות 13 נגד הממשלה: "בינתיים רק מילים"

אלמוג בוקר יצא בחריפות נגד העדר התקופה של הממשלה לירי על שדרות: "מה צריכים לעשות הערב ראש הממשלה בנט ושר הביטחון גנץ? לעצום את העיניים ולדמיין שהירי הלילה היה לתל אביב או ירושלים"
מערכת ice |  5
כתב הדרום של חדשות 13, אלמוג בוקר וראש הממשלה, נפתלי בנט (צילום משה שי ויהונתן זינדל, פלאש 90)
השקט בדרום הופר הלילה (בין רביעי לחמישי) שלוש פעמים, כאשר רקטות נורו מרצועת עזה לכיוון שדרות ויישובי העוטף ובית בשדרות אף נפגע כתוצאה משברי רקטה שנחתו בחצר. עיתונאי חדשות 13 אלמוג בוקר יצא במתקפה על הממשלה בעקבות חוסר המענה וההכלה של הירי בימים האחרונים. 
בוקר יצא בביקורת חריפה ביותר: "זה מאוד פשוט: כשמכילים רקטה אחת בשטח פתוח באשכול, מקבלים פגיעה בבית בשדרות. רק ביום שמקבלי ההחלטות בישראל יפנימו שתגובה מדודה לא מייצרת שקט, אלא להפך- מקרבת אותנו עוד צעד להסלמה- אז המציאות בעוטף עזה תשתנה". 
 
עוד כתב העיתונאי של חדשות 13: "‏עד אז חמאס ימשיך לקבוע את סדר היום של תושבי העוטף. אגב, היה זה ראש הממשלה בנט שהבטיח: תגובה חריפה על כל ירי, ודין עוטף כדין תל אביב. בינתיים רק מילים".  
 
עוד כתב: "מה צריכים לעשות הערב ראש הממשלה בנט ושר הביטחון גנץ? לעצום את העיניים ולדמיין שהירי הלילה היה לתל אביב או ירושלים. מניח שככה יהיה להם יותר קל לקבל את ההחלטה על מדיניות התגובה ואז אולי בצד השני יפנימו שהשקט משתלם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חמוצון.... זו היתה תגובתך גם כלפי נתניהו? (ל"ת)
    אירה 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    ממשלה של יוקר מחיה וכניעה לטרור. הבעיה שנתניהו אותו דבר (ל"ת)
    קובי 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    אלמוג בוקר הקשקשן
    אש 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כתבת פעם משהו נגד ביבי שאיפשר לחמאס לקבל מזוודות מלאות בדולרים, להתחמש ולתקוף את יישובי עוטף עזה כל כך הרבה שנים ? צבוע !
    סגור
  • 2.
    תופעה מעניינת
    Anj 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככל שנתניהו מתחזק בסקרים , ערוצי הטלוויזיה שלו - 13&14 נחלשים ומניבים רייטינג של עתון מתנ״ס קטן. אמנם השדרים והשחורדיניות מגוייסים לנתניהו על מלא אבל הקהל בורח. גם ביביסטים לא מתחברים לערוצי תעמולה .
    סגור
  • 1.
    אבל המיינסטרים של העתונאים ימשיך לגונן על הממשלה הזו. (ל"ת)
    ריקי משדרות 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור