תקשורת ומדיה

"להתנקש בבן גביר": פוסט מאיים כנגד חבר הכנסת

גל האיומים ברשתות החברתיות כנגד יו"ר עוצמה יהודית נמשך, כאשר פאדי עואודה, אזרח ישראלי תושב כפר כנא, פרסם פוסט בו קרא להתנקש בחבר הכנסת, לאחר שלפני כן קרא "לשרוף את ישראל" ואיים: "נבצע פיגועי התאבדות בתל אביב". בן גביר: "מילים יכולות להרוג והכתובת כתובה על הפוסט"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת איתמר בן גביר תחת מתקפה. יו"ר עוצמה יהודית מרבה לפרסם בימים האחרונים הודעות איומים שהוא מקבל ברשתות החברתיות מגולשים אנונימיים, אך כעת, עושה רושם שיש גם כאלה שלא חוששים להזדהות כשהם מאיימים על חה"כ, שפרסם פוסטים כנגדו מאדם המכנה את עצמו פאדי עואודה. 
אותו עואודה, אזרח ישראלי תושב כפר כנא, העלה תמונה של בן גביר וכתב בין היתר: "מזמינים אתכם להתנקש באיתמר בן גביר". עואודה הוסיף להראות שנאה לישראל בפוסטים נוספים כשהעלה תמונות של דגל ישראל שרוף עם הכותרות "נשרוף את ישראל" וכן תמונה מהפיגוע בדיזינגוף לפני כחודש, עם הכותרת "נבצע פיגועי התאבדות בתל אביב". 

 
ח"כ בן גביר מסר, בתגובה: "מילים יכולות להרוג והכתובת כתובה על הפוסט. לא ארתע מלהמשיך לפעול למען עם ישראל ולחתור לכך שהר הבית יהיה בשליטת מדינת ישראל. מקווה שהשב"כ והמשטרה חוקרים את האיומים על חיי ולא נרדמים בשמירה, יעצרו את המאיימים וימצו איתם את הדין".

אמש (חמישי), עוד לפני הפיגוע המחריד באלעד, העלה בן גביר צילום מסך של איומים נוספים להם זכה ברשתות החברתיות וכתב: "האיומים על חיי ובני משפחתי, נמשכים כל הזמן. אני מקווה מאוד שהמשטרה והשב"כ חוקרים את האיומים על חיי, לא נרדמים בשמירה וימצו את הדין עם המאיימים. בכל מקרה האיומים לא יעזרו למחבלים השפלים מוגי הלב שבד"כ מסתתרים מאחורי זהות בדויה. אמשיך לפעול למענכם, וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלה
    חואן 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם במדינת ההייטק שבה כל אזרח שלישי הוא גאון מחשבים, אין את האופציה למצוא אנשים כאלה? לסכל אותם, לחסום גישת אינטרנט וטלפון? אנחנו חכמים בלהיות חכמים אבל תאכלס אנחנו עיוורים שלא לומדים מן העבר.
    סגור