תקשורת ומדיה

ראש השב"כ רונן בר עקץ את בן גביר בטקס יום הזיכרון?

הסכסוך המתוקשר גלש גם ליום הזיכרון? אחרי שיו"ר עוצמה יהודית יצא כנגדו בשבוע שעבר ("תתחיל לעבוד"), רונן בר סיפק ספק עקיצה בטקס במטה הארגון: "אף אחד לא יוכל ללמד את אנשי השב"כ מה היא אהבת הארץ. הם לא ידברו, הם לא יצייצו, ויהיו מגן ולא יראה"
מערכת ice |  2
רונן בר ואיתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, יונתן זינדל)
המלחמה בין ראש השב"כ רונן בר ליו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, גולשת ככל הנראה גם ליום הזיכרון. הבוקר (רביעי), בטקס יום הזיכרון במטה הארגון, סיפר בר ציטוט מעניין שנדמה כי שוגר כעקיצה לכיוונו של בן גביר, זאת לאור חילופי האש בין הצדדים במהלך השבוע האחרון. 
רונן בר אמר: "דווקא ביום הזה שבו כולנו מתכנסים בתוכנו, אנו חייבים לזכור את סכנת הפלגנות, השיח האלים וההסתה שעלולה להביא אותנו לתהומות מסוכנים. אף אחד לא יוכל ללמד את אנשי השב"כ מה היא אהבת הארץ. הם לא ידברו, הם לא יצייצו, ויהיו מגן ולא יראה". 
 
כזכור, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, עורר סערה בשבוע שעבר כשהפיץ הודעה שנויה במחלוקת, בה תקף בחריפות את ראש השב"כ רונן בר. בן גביר התייחס לפרסום בחדשות 12, לפיו השב"כ הציג חוות דעת שהעלייה להר הבית של בן גביר היא "חומר נפץ שצריך לנטרל". בתגובה הפיץ יו"ר עוצמה יהודית מודעה בה נכתב : "רונן בר, נכשלת בהר הבית, בבאר שבע, בבני ברק, בחדרה ובעזה - ועכשיו אתה מאשים את איתמר בן גביר ואומר שצריך לנטרל אותו? תפסיק לתדרך, תתחיל לעבוד".
ראש הממשלה מיהר להגיב וכתב בין היתר: "הקמפיין הפוליטי המסוכן נגד השב"כ והעומד בראשו הוא מעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס. אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות - אני ראש הממשלה. אני הכתובת. לוחמי השב"כ, רונן - אני אוהב אתכם" .
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חולון
    יוסי 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו משפחה אם 12 אחים ואחיות נכדים דודים כולנו מצביעים הפעל לבין גביר
    סגור
  • 1.
    תגובה לעניין של ראש השב"כ (ל"ת)
    ייייייישששששש 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור