תקשורת ומדיה

קליע נוסף נשלח למשפחת בנט, כוון לבנו של רוה"מ

יומיים לאחר שנשלח קליע במעטפה למקורבי רוה"מ בנט, היום דיווח נוסף על שליחת מכתב דומה, הפעם לבנו של בנט
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
איום נוסף נשלח למשפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט. כתב חדשות 12 עמית סגל מדווח היום על קליע שנשלח במעטפה לבנו, בדומה למכתב שדווח עליו לפני יומיים, שנשלח למקורביו.
בינתיים ראש הממשלה עוד לא הגיב על המעטפה השנייה, שנמצאת בחקירה של השב"כ ומשטרת ישראל. כזכור, על האיום הראשון שנשלח לעברו הגיב, "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות. אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. כולנו אנשים. ויכוחים וחילוקי דעות - כן. בריונות ואיומים - לא".
בנוסף, בנו של בנט, יוני, שאליו נשלח המכתב, כתב השבוע דברים על הפרשה בסטורי שלו באינסטגרם. "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קורים בגלל הסתה", כתב יוני בנט, "המוח של אנשים מתבשל מאנשים (שאני לא רוצה לקרוא להם אנשים). יש להם במה והם משפיעים, ומגיע להם לשבת בכלא מכל השטיפת מוח שהם גורמים לאנשים".
 
"הלוואי והיינו 50 שנה אחורה, בתקופה שבה אנשים כיבדו אחד את השני. לא הסכימו, אבל לא הסיתו לרצח. אני יודע שתגובות בפוסטים זה אשכרה לא שווה כלום, פשוט עצוב לראות שאנשים אמיתיים כותבים דברים כל כך נוראיים. לחשוב שהוא חי ונושם כמוני אבל יש לו מוח שברא השטן, זה הזוי", כתב בנט הצעיר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קליע נוסף נשלח למשפחת בנט, כוון לבנו של רוה"מ
    רות 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ‏אני כמובן נגד שליחת המכתב ,אבל חייבת להזכיר : כשמשפחת נתניהו קיבלה איומים וקיבלה מכתב איומים בנט הנוכל והרשע, ‏נתן את ההוראה לקצץ באבטחה למשפחת נתניהו משנה שהיה אמור להיות לחצי שנה,את הזוהמה הזאת שעשה ‏לעולם לא נשכח, ‏לקצץ באבטחה לאחר איומיים??? ‏והנה באותו מצב כעת לבנט הנוכל הצמידו יותר אבטחה.‏מה בנט הרשע שלוקח את האוכל מילדי לומדי התורה, ‏וזורק תינוקות מבתיהם שעה לפני שבת , ‏ולא מחבר להם חשמל ונותן לתינוקות לקפוא מקור בחורף שונה מנתניהו הגאון שעשה הכל למען מדינת ישראל ??? הפרקליטות שותקת , האבטחה עולה על אותו נוכל שקיצץ למשפחת נתניהו את האבטחה וטענו שהוא לא זקוק יותר לאבטחה למרות מכתב האיומים שקיבל ,לזה קורים זוהמה לתפארת. וממשלה נוכלת.
    סגור
  • 2.
    לשלוח את כל הביביסטים (ל"ת)
    אל בורות ההריגה 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ביביסטים טרוריסטים - יש להרוס את בתיהם
    ice.co.il 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור