ויראלי

עמית סגל נגד יו"ר מקאן ישראל: "בעיה גדולה יותר"

לאחר שאילן שילוח התייחס לעסקת הענק בה נרכשה טוויטר על ידי אילון מאסק: "המשטר החוקתי שמאפשר למאסק להיות הבעלים של טוויטר היא בעיה גדולה למשטר הדמוקרטי בארה״ב", סגל השיב: "המשטר הכלכלי שמאפשר לאילן שילוח לשלוט בשוק הפרסום הוא בעיה גדולה יותר"
מערכת ice | 
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר מקאן ישראל אילן שילוח הביע הבוקר (שלישי) את דעתו לגבי עסקת הענק בארצות הברית, בה האיש העשיר בעולם אילון מאסק רכש את טוויטר עבור סכום עתק של 44 מיליארד דולר כשטען מה ההשלכות למהלך.
שילוח כתב בין היתר: "אילון מאסק התבלבל. המשטר החוקתי שמאפשר למאסק להיות הבעלים של טוויטר היא בעיה גדולה למשטר הדמוקרטי בארה״ב", ינון מגל כתב לו בעקיצה: "למה?" ושמעון ריקלין הוסיף: "אילן שילוח מזועזע מהאפשרות שכולם יוכלו לומר את מה שהם רוצים".
 
עוד הוסיף ריקלין בציוץ אחר: "אתה התבלבלת. באמצעות משרד הפרסום שלך כפית את דעתך על ערוצי תקשורת. בניגוד לך וסליחה מראש שאני משווה בולשיביק כמוך לאיש נפלא כמו מאסק הוא דמוקרט אמיתי ויודע לסבול דעות של אחרים".
 
עמית סגל, פרשן חדשות 12 טען: "המשטר הכלכלי שמאפשר לאילן שילוח לשלוט בשוק הפרסום הוא בעיה גדולה יותר. מוזמנים לגגל ״אילן שילוח נוחי דנקנר״, ״אילן שילוח בנק לאומי ישראל היום״ וזה ייקח אתכם משם. וכמובן ״אילן שילוח שירה מרגלית פיטורים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה