תקשורת ומדיה

ניר דבורי הבהיר כי בשב"כ התבטאו נגד בן גביר: "נפץ"

בשב"כ הכחישו כי כינו את יו"ר עוצמה יהודית "נפץ שצריך לנטרל", אך כתב חדשות 12, שחשף את ההתבטאות, בטוח שהדברים נאמרו
מערכת ice | 
איתמר בן גביר הר הבית (צילום מנהלת הר הבית)
בשבוע שעבר פורסם בחדשות 12 כי השב"כ הציג חוות דעת שהעלייה להר הבית של בן גביר היא "חומר נפץ שצריך לנטרל". המשפט הזה כמובן גרם לזעם רב אצל יו"ר עוצמה יהודית ואנשיו, כאשר מיד לאחר מכן גורמים שונים בשב"כ הכחישו את הדברים והסתייגו מהם. כעת, ניר דבורי, הכתב הצבאי של חדשות 12, מבהיר את הדברים. 
"ראיתי שיותר משבוע אחרי הפרסום מישהו פתאום מנסה להתנער אז הבהיר גורמים בשב"כ אמרו כי עלייתו של בן גביר לשער שכם היא נפץ שצריך לנטרל" צייץ ניר דבורי בחשבון הטוויטר שלו. 
כזכור, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, עורר סערה שהפיץ הודעה שנויה במחלוקת, בה תקף בחריפות את ראש השב"כ רונן בר. בתגובה הפיץ יו"ר עוצמה יהודית מודעה בה נכתב : "רונן בר, נכשלת בהר הבית, בבאר שבע, בבני ברק, בחדרה ובעזה - ועכשיו אתה מאשים את איתמר בן גביר ואומר שצריך לנטרל אותו? תפסיק לתדרך, תתחיל לעבוד". 
ראש הממשלה מיהר להגיב וכתב בין היתר: "הקמפיין הפוליטי המסוכן נגד השב"כ והעומד בראשו הוא מעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס. אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות - אני ראש הממשלה. אני הכתובת. לוחמי השב"כ, רונן - אני אוהב אתכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה