תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר תוקף: "מנהיג? צריך להוריד את סינוואר עכשיו"

יום לאחר הפיגוע הרצחני, אלמוג בוקר יוצא בהצהרה נחרצת בעמוד הפייסבוק שלו וקורא לראש הממשלה ושר הביטחון "להוריד את סינוואר": "אין יותר הכלה ואין הבדל בין מי שיוצא לבצע פיגוע לבין מי ששולח אותו ומסתתר ברצועת עזה"
מערכת ice |  4
אלמוג בוקר (צילום עדי אורני, מתוך אתר חדשות 13)
כתב חדשות 13 בדרום, אלמוג בוקר התייחס הבוקר למדיניות הישראלית מול יחיא סינוואר ותקף את היחס שזוכה לו האיש הראשון בארגון הטרור. בוקר כתב בעמוד הפייסבוק שלו בחריפות, "עכשיו זה הזמן: ישראל צריכה ללכת על הראש של סינואר".
בוקר העמיד מספר עובדות מביכות מול היחס הישראלי כלפי מנהיג חמאס וכתב, "הוא זכה לכינוי 'הקצב מחאן יונס' אחרי שחיסל במו ידיו 12 פלסטינים ששיתפו לדבריו פעולה עם ישראל, בארצות הברית הוא הוגדר כטרוריסט כבר בשנת 2015, ובישראל ממשיכים לכנות אותו מנהיג חמאס בעזה ולצייר תמונה של מנהיג מתון שאפשר לדבר אתו". 
עוד כתב בוקר, "סינואר הוא לא מנהיג - סינואר הוא מחבל שידיו מגואלות בדם. מחבל אכזר. הוא זה שרצח במו ידיו פלסטינים בעזה, הוא זה שאחראי כבר שנים לירי הרקטות מרצועת עזה והוא זה שעומד מאחורי הפיגועים בחודש האחרון בישראל. שני המחבלים האכזריים אתמול באלעד, שמעו אותו בשבוע שעבר קורא להם לצאת עם גרזן וזה בדיוק מה שהם עשו. 
 
"עכשיו ראש הממשלה בנט ושר הביטחון גנץ צריכים ללכת על הראש שלו. להוריד את יחיא סינואר. ולהעביר מסר ברור לארגוני הטרור: אין יותר הכלה ואין הבדל בין מי שיוצא לבצע פיגוע לבין מי ששולח אותו ומסתתר ברצועת עזה".
 
הפיגוע הרצחני שהתרחש אתמול גבה את חייהם של שלושה אזרחים חפים מפשע בידי צמד המחבלים שהגיעו לזירה עם גרזן ונשק חם. הביקורת החריפה מגיעה לאור העובדה שסינוואר נאם מספר ימים לפני הפיגוע וקרא לפלסטינים ולערביי ישראל לבצע פיגועים".
"אנשינו שחיים בתוך מדינת כיבוש" קרא סינוואר, "בנגב, במשולש, בגליל, בחיפה, ביפו, בעכו ובלוד. שכל מי שיש לו רובה, יאחז ברובה שלו. ומי שאין לו רובה, שיאחז בסכין קצבים, או בכל סכין שהוא יכול לשים עליו את ידו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צודק במיליון אחוז!
    ע.ש 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לקרוא את התגובות המטומטמות של אנשי כת "רקלאביבי" ולהקיא...
    סגור
  • 3.
    מי שמך
    איכפתית 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אלמוג בוקר אתה רק כתב טלויזיה לא מדינאי, לא אסטראטג ולא איש צבא...מי אתה שתיקבע באיזו מדיניות יש לנהוג? השתן עלה לכם לראש
    סגור
  • 2.
    פששש... תודה לאסטרטג העל אלמוג בוקר על הניתוח
    רפי 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עד שלא תראה את הדרום וכלל מדינת ישראל בלהבות, לא תרגע?
    סגור
  • 1.
    אלמוג בוקר הפך לעוד חייל בצבא הביביזם?
    יוני 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ומי ישא באחריות לתוצאות החיסול, אלמוגי? אתה? הרי שנינו יודעים מה תהיה תוצאת החיסול. עוד ברברן מקלדת וקשקשן מיקרופון.
    סגור