תקשורת ומדיה

חמאס מאיים: "עלייה להר הבית זה משחק באש"

ההחלטה לפתוח מחדש את הר הבית הביא את חמאס לשגר איום: "אישור השלטונות למתנחלים להיכנס לחצרות מסגד אל-אקצא ביום חמישי הוא משחק באש וגורר את האזור להסלמה שישראל תישא באחריות מלאה לה"
מערכת ice |  1
הר הבית (צילום פלאש 90/ ג'מאל עוואד)

רק השבוע עלתה כרזת ענק במתחם הר הבית ובה הכיתוב: "חמאס מברך את האומה הערבית ואיסלאמית לרגל עיד אל-פיטר", וברקע איש הזרוע הצבאית עם טיל נ"מ" לרגל חג עיד אל פיטר (סיום צום הרמאדן). 

והנה היום (רביעי) ארגון חמאס באיום חדש: היום פרסם הארגון איום ולפיו עליית יהודים מחר להר הבית היא "משחק באש", לדבריהם. בהצהרה שפורסמה היום נמסר: "אישור השלטונות למתנחלים להיכנס לחצרות מסגד אל-אקצא ביום חמישי הוא משחק באש וגורר את האזור להסלמה שישראל תישא באחריות מלאה לה". 
 


בהמשך, קרא חמאס לפעיליו להתסיס את הרוחות ו-"להתגייס במסגד אל-אקצא ובעיר ירושלים, להגנת זהותנו ודתנו, ולמען ידעו כי הניסיונות לחלק את המרחב באל-אקצא, והפרויקטים לייהוד האתרים הקדושים שלנו לא ישיגו את מטרותיו הזדוניות". במקביל, דובר הג'יהאד האיסלאמי ביהודה ושומרון אמר כי ארגונו "לא יסרב למלא את חובתו להגן על המקומות הקדושים, על העם הפלסטיני והארץ בכל האמצעים והדרכים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריכים לבצע בחמאס פוגרום. וערביי מזרח ירושלים המתרסים
    יואב בן צרויה 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להזניק לעברם מיד יסמ שישברו להם העצמות הם לא מתפללים הם מנסיםצלבצע השתלאות במרחב הציבורי כיבוש ודחיקת העם היהודי בארצו מחיי היומיום משגרת חיו . לעלות על רכבת קלה ולבצע תפילה עם צווחות אלללה ואכבר זה עוד חוצפה והעדר משילות.
    סגור