תקשורת ומדיה

אילנית לוי: "הייתי בטוחה שאני הולכת למות בבית החולים"

מנחת הטלוויזיה חשפה בראיון ל'ערב טוב עם גיא פינס' לקראת עליית סדרת הדוקו-ריאליטי 'משפחת שדה' כי היה חשש אמיתי לחייה במהלך לידת בתה, אריאה, לפני שמונה חודשים: "חשבתי שאני משאירה אותה ואת אלירז לבד, זה הדבר הכי מפחיד שיש"
מערכת ice |  9
אילנית לוי (צילום יניב אדרי)
בעוד רק לפני יומיים התקיימה הפרימיירה של סדרת הדוקו-ריאליטי החדשה שלהם, 'משפחת שדה', שעתידה לעלות ב-HOT בקרוב, אילנית לוי ואלירז שדה חשפו את הדרמה הגדולה שליוותה את לידתה של בתם, אריאה, לפני שמונה חודשים.
 
כאמור, כבר שמונה חודשים חלפו מאז אותו רגע משמח, שבהתחלה היה מלחיץ מאוד, כאשר כפי שחשפו אילנית ואלירז, היה בשלב מסוים חשש אמיתי ומוחשי לחייה של אילנית בעקבות סיבוך רפואי שהתגלה לאחר שעברה ניתוח קיסרי והוביל לאשפוזה של מנחת הטלוויזיה, הדוגמנית והשחקנית ללא פחות משמונה ימים.
 
אילנית התייחסה להליך הרפואי שנאלצה לעבור בעקבות הכאבים הקשים ואמרה בראיון ל'ערב טוב עם גיא פינס': "הייתי בטוחה בשלב מסוים שאני משאירה את אריאה לבד, שאני לא יוצאת בחיים מבית החולים. אמרתי לעצמי 'אלוהים, איך אני משאירה אותו איתה, איך אלירז יסתדר איתה'. נראה לי שהוא קלט את המבט הזה בעיניים שלי ופתאום הוא נורא נבהל".
 
עוד הוסיפה אילנית על הסיטואציה הקשה: "הוא שאל את עצמו את השאלה הזאת. הסתכלתי עליו וראיתי את הפחד שלו לאבד אותי, שהוא יצא עם תינוקת אבל בלי אשתו. זה היה באיזשהו מקום מאוד רומנטי להבין כמה הוא לא מסוגל לאבד אותי. זה היה לו קשה מנשוא המחשבה הזאת. מצד שני, זה היה הדבר הכי מפחיד שיכול להיות".
 
אלירז התייחס לחשש לחייה של אשתו ואמר: "בלילה האחרון לפני הניתוח הגענו למצב מאוד קיצוני ברמת הכאב. כבר פתחנו תהילים אני והיא".
 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אילנית אישה מהממת יש פה קנאים וצרי עין
    דנה 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אילנית משתפת על מנת לחזק נשים שעברו הפלה, כדיי שלא יתייאשו ולא יאבדו תיקווה ..ויש פה תגובות של אנשים רעים חסרי אמפתיה ורגישות תתביישו לכם
    סגור
  • אורחת
    אורחת ישראלית 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון יש פה אנשים רעים וקנאים
    סגור
  • 7.
    אילנית לוי
    זואי 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    די כמה אתם יכולים לשיגע את כול מדינת ישראל . הבנו שיש לכם סרט על המשפחה . מזל שאנחנו לא בהוט. הבת שלך בריאה את אילנית בריאה. כמה עוד נשמע מה קרה לך בלידה. לאלירז אין עבודה בירקות. שכול הזמן שומעים אותו. אילנית את חוזרת אלף פעם על הסיפורים שלך. איך לכם חיים ??
    סגור
  • 6.
    ברקו הטיפש
    אייל גולן 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תגידי עד מתי נשמע על הלידה הזאת שלך עד שהילדה שלך תהיה בת 12????????
    סגור
  • 5.
    סינון
    מאיר 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סננתם אותי וגם עכשיו אתם תבינו אותי
    סגור
  • 4.
    אילנית את כבר מאוסה עם סיפור הלידה (ל"ת)
    תות 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    אילנית ואלירז
    ל.כ.פ. 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אילנית אוהבת לייצר דרמות מכל דבר כדי להוכיח לאייל שהיא נשואה באושר לאלירז,אילנית אנו בטוחים שאלירז עף עליך ואינך צריכה להוכיח לאף אחד כלום,שבי בקינך והירגעי כבר.פ
    סגור
  • 2.
    אילנית
    לאה 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 3
    טוב עבר תשכחי לא מעניין עוד
    סגור
  • 1.
    אילנית ארסית ושקרנית
    הדס 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    6 5
    מה לא תעשי ותשקרי ותבלבלי לנו במוח העיקר להיות מפורסמת על כלום אתם משפחה ארסית הגרוש פדופיל שעשה לך 2 ילדים ואת שקרנית ברמות תיתקדמי ועזבי אותנו מי צריך לראות את הסידרה שלכם אתם בושה ולא דוגמא תיתביישו לכם כמה כסף את רוצה חולת כסף אילנית על כלום בושה
    סגור