תקשורת ומדיה

מגל על אסם: "יהודה ושומרון אינם חלק מארץ ישראל?"

ינון מגל פרסם ציוץ בטוויטר בו הוא חושף כי חברת אסם, בנתונים מספריים ותצוגת מפה שפרסמה על מדינת ישראל, כלל אינה מחשיבה את יהודה ושומרון כחלק מארץ ישראל. בהמשך מחקו באסם את הפוסט, מגל: "מודה ועוזב ירוחם" 
מערכת ice |  2
ינון מגל וחברת אסם (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, יחצ, freepik)

ינון מגל פרסם הבוקר (ראשון) ציוץ בטוויטר בו הוא חושף כי חברת אסם, בנתונים מספריים ותצוגת מפה שפרסמה על מדינת ישראל, כלל אינה מחשיבה את יהודה ושומרון כחלק מארץ ישראל.

כך צייץ: "אז מתברר שמבחינת אוסם ישראל זה ללא יהודה, שומרון והגולן טוב לדעת לטיפולכם". מגל חתם בטקסט לעוקביו: "לטיפולכם". זו לא הפעם הראשונה בה קורא השדרן ואיש הימין, מגיש הפטריוטים בערוץ 14, לחרם צרכנים על חברות מסחריות. כך עשה גם מול תנובה ושופרסל כאשר סירבו לפרסם בערוץ 14 ובהמשך התקפלו והקצו תקציב פרסום. 
 


בהמשך לפוסט דיווח מגל כי אסם מחקו את הפוסט וכתב: "מודה ועוזב ירוחם" 

כל זה בא על רקע סערת מגל הבוקר בטוויטר בו ענה בסרקסטיות על סקר שפרסם יותם זמרי, השדרן ואיש הימין, בו שאל מה יגרום לכל אחד ממשתתפי הסקר להצביע למפלגת ימינה. ינון מגל ענה תשובה סרקסטית: "כדור בראש". הדבר עורר מהומה והוא התבקש למחוק את התגובה על ידי איש הפרסום אילן שילוח שכתב: "יש כאלו שיכולים בקלות לפרש שאתה מסית לירי בנפתלי בנט".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם הנוכל היה מספח, יו"ש היתה על המפה
    ליאור 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבל את הנאשם עניינו דברים אחרים.... ועדיין כת המדבררים שלו ממשיכה לסגוד לו.
    סגור
  • 1.
    יהודה ושומרון לא חלק ממדינת ישראל
    בנימין נ. 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה לעשות עם הליצן הדוסי, שלא מסוגל להבין מושגי יסוד? שיטחי יהודה ושומרון, או בשמם האמיתי, השטחים הכבושים, אינם חלק ממדינת ישראל. אתם בשלטון מאז 77 כמעט על מלא. למה לא סיפחתם את אותם שטחים? במקום לשיר ולזייף עם הקיסר, למה לא שאלת אותו למה הוא לא מספח? הוא היה מספר לך שהפגיעה בישראל הייתה אקוטית. ארה"ב וגם אירופה היו עומדים על רגליים אחוריות ומונעות זת מישראל. היינו מפסידים הרבה מהתמיכה הכספית מארה"ב, ואירופה הייתה יכולה להשעות אותנו מהסכמי המס שיש לנו איתם. מה נאמר? ליצן נשאר ליצן...
    סגור