תקשורת ומדיה

אסם מעוררת סערת ענק: "מיישרת קו עם BDS"

החברה העלתה קמפיין שמציג את ארץ ישראל ללא יהודה ושומרון או רמת הגולן והסירה אותו ללא התנצלות, הצל תקף: "החברה מודיע שזה טעות אנוש של הגרפיקאי בעוד 321", בשלום עכשיו החזירו מענה
מערכת ice |  4
מפעל אסם (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הקמפיין החדש של אסם הצליח להרגיז לא מעט אנשי ימין הבוקר (ראשון). המהלך השקורא "אוכלוסיית ישראל גדלה כל הזמן ועד 2030 אנחנו צפויים להגיע ל-11 מיליון איש, עם תמונה של אנשים היוצרים שרטוט חלקי של מדינת ישראל ללא יהודה ושומרון וללא רמת הגולן, גרר שלל ביקורות.
הצל, יואב אליאסי, כתב: "לידיעת תושבי יהודה ושמרון ירושלים ורמת הגולן, לדעתם של אוסם נסטלה אתם לא חלק ממדינת ישראל, איזה יופי שהחברה הגדולה בארץ מישרת קו עם הBDS וארגוני החרם...החברה מודיע שזה טעות אנוש של הגרפיקאי בעוד 321...".
 
בעקבות הטענות הקשות שיצאו נגדה, החברה הוציאה הבהרה, אך לא התנצלה על מה שהוצג במודעה: "אסם לא מתנצלת: "תודה שהארתם את תשומת ליבנו. מדובר בטעות גרפית ולכן הפוסט הוסר".
 
תנועת 'שלום עכשיו' הגיבה וכתבה: "חכה שתגלה שגם מבחינת מדינת ישראל עצמה הגדה המערבית היא לא חלק ממדינת ישראל", יוצא האח הגדול ניר אבישי כהן הוסיף: "גם מבחינת מדינת ישראל, הגדה המערבית אינה חלק מהמדינה. זו לא דעה פוליטית, זו עובדה. זוכרים שמעולם לא סיפחנו ס"מ מהגדה, נכון?".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פשוט חצופים
    שרוליק 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו סיימנו עם אוסם
    סגור
  • 3.
    נורא פשוט
    יורי 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פשוט מאד, לא קונה אוסם מהיום!!!
    סגור
  • 2.
    אסם יש תחליפים ראויים לכם ולשם אלך
    יוסף בכר 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גועל נפש, הגיע כנראה גם זמני לעבור לתחליפים הטעימים לא פחות, חבל עשרות שנים הייתי נאמן למותג, אבל אני נאמן למדינה הרבה יותר ולכן אשתתף במחאה ואעזוב את המותג, טיפשים לפחות חצי מהעם חושב אחרת, שיחקתם באש, כמה יהירים ודורסים אתם. צבועים גדלתם על הגב שלנו. שלום ולא להתראות. עם ישראל הפסיקו לקנות את המותג.
    סגור
  • 1.
    לוותר על מוצרי אוסם
    תמר 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוסם מרגישה כל כך גדולה וחזקה שהיא מרשה לעצמה לשים פס עלינו, אנשי הימין . חובה עלינו שנוותר על מוצרי אוסם ונחזיר אותה למימדיה הטבעיים. אנחנו נוותר
    סגור