תקשורת ומדיה

אביעד גליקמן מותקף: "מאיימים על חיי באופן יומיומי"

אביעד גליקמן התארח הבוקר ברדיו 103 ותיאר את האיומים הקשים על חייו וחיי משפחתו וכי "יש פה יד מכוונת" 
מערכת ice |  3
אביעד גליקמן (צילום חדשות 13, freepik)
"תמשיך להסתובב עם הילדים שלך בגני שעשועים במודיעין, אבל תזהר, למה יש לך הרבה שונאים בתקופה האחרונה", "מאחלים לילדים ייסורים קשים" "בעזרת ה' תעשו תאונת דרכים" אלה רק חלק מן האיומים הקשים שמקבל לאחרונה הכתב לענייני משפט של ערוץ 13 אביעד גליקמן. כך חשף גידי וויץ במאמר שפורסם הבוקר בעיתון הארץ.
במאמר מתאר וויץ את ההסתה הקשה המופעלת כלפי כתבי המשפט בפלטפורמות השונות ומאשים את נתניהו בהתססת השיח ובכיוון ההסתה כלפיהם ובמיוחד כלפי גליקמן. בעקבות פרסום המאמר התארח גליקמן בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103 ושיתף בתחושותיו.
 
לאחר שהודה לגידי וויץ על הדברים והתמיכה טען כי לא רק הוא נמצא תחת איומים אלא גם חבריו לערוץ, רביב דרוקר, ברוך קרא ועוד רבים חווים את המתקפה ו"ההסתה המטורפת" על בסיס יומי. בניגוד לוויץ, גליקמן נמנע מלהאשים את נתניהו ביצירת האווירה הקשה אך "אני משער שיש פה יד מכוונת".
עוד הוסיף גליקמן "אין לי בעיה עם ביקורת, גם כשקוראים לי "דובר הפרקליטות" זה לגיטימי. אבל איומים מפורשים על חיי וחיי ילדי אינם דבר לגיטימי. זה מעבר לקללות, אשתי מקבלת איומים בפייסבוק".  
 
לדבריו האיומים וההסתה אינם משפיעים על אופי הסיקור שלו ושל חבריו. אך לטענתו האיומים בהחלט משפיעים על ההליך המשפטי - "יושבים באולם בית המשפט אנשים שמטרתם אינה לסקר את המשפט, מטרתם היא להלך אימים על העיתונאים ועל העדים. יש לזה השפעה רבה על העדים ועל הליך המשפט".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש מי שדאג לפמפם את רעל ההסתה לאילנה ודומיה - נחשו מי?
    פרדי 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    9 1
    צדקתם! זה ידוע שלנאשם ולמשפחתו המטורללת אין קווים אדומים. חזק ואמץ, גליקמן. טוב שיש אנשים טובים כמוך שמדווחים את האמת - גם אם חברי הכת הנבערים לא רוצים לשמוע.
    סגור
  • 2.
    האיומים על עיתונאים
    ח״ן 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הם הסימפטום המובהק ביותר לאשמתו של הנאשם הלשעבר: אילו היה חף מפשע - לא היה נוקט בשיטות הפחדה ואיומים! גם האירגונים פשע נוקטים בשיטה הזו האשמים העומדים למשפט! גם תומכי הנאשם יודעים זאת!
    סגור
  • 1.
    שופר
    שופר 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא בסדר כך לעשות בסהכ" אתה עושה את העבודה נאמנה מקבל סקופים מהשופטים עושה פרצוץ של מופתע בסהכ" איש ישר לא בסדר צריך לשמור עליו הוא שופר טוב
    סגור