תקשורת ומדיה

מגיש רשת 13 התחתן, נתניהו הפתיע ובירך ברמז לבאות

שרון גל נשא את דניאל ארמה לאשתו וראש הממשלה לשעבר הגיע לכבד ואף בירך: "עוד יהיו ימים טובים", כרמז לעתיד הממשלה. אבישי בן חיים: "מעניינת תגובת הקהל ההולכת שבי אחריו. והוא? כמובן שנתניהו מבין את הסנטימנט העמוק, הציוני"
מערכת ice |  4
שרון גל, שווה כסף (צילום מסך: רשת 13)
הפתעה גדולה נרשמה אמש (שישי) בחתונתו של מגיש רשת 13, שרון גל, שהתחתן עם בחירת ליבו. ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, הגיע לכבדו בחתונה ואף בירך אותו ואת בחירת ליבו הדוגמנית דניאל ארמה.
 
נתניהו אמר בברכה לשרון: "אני מודה לך שהזמנת אותי לחתונה האינטימית הזו, יש כאן חברים וחברות וידידים וידידות, אני מברך אותך שאתה עושה עבודה אמיתית, עקרונית, מקצועית וציונית. זה יום של שמחה, יום טוב וכמעט אמרתי משהו אחר, זהו יום טוב ויהיו עוד הרבה ימים טובים בדרך, מזל טוב שרון ודניאל".
 
איש התקשורת נועם פתחי בירך את חברו: "מזל טוב שרון" והוסיף: "בחתונה של שרון גל, אני אחליט כמה לשים בצ'ק רק בסוף, כי אם האוכל לא יהיה משהו או ביבי לא יגיע?", אבישי בן חיים הוסיף: "יותר ממה שמעניין נתניהו עצמו בחתונת שרון הגל המתוק, מעניינת תגובת הקהל ההולכת שבי אחריו. והוא? כמובן שנתניהו מבין את הסנטימנט העמוק, הציוני".
 
חברת הכנסת לשעבר איילת נחמיאס ורבין כתבה: "אני מאחלת לשרון גל ורעייתו הטרייה מזל טוב מעומק הלב ונחמד שנתניהו הגיע ובירך. למה בעיניך רק נתניהו מבין את ״הסנטימנט העמוק, הציוני״ בחתונה הזאת ובכלל, לעולם לא אבין. שבת שלום", בן חיים השיב: "לא כתבתי רק".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המגיש
    דוד 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב ענק לגדול המגשים הוא ואיילה חסון ןשיצאו העניים לכול השמואלנים
    סגור
  • 3.
    אוי לעיניים
    אלי 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מחזה אבסורד: הנאשם משבח את שופרו-סניגורו: "אתה עושה עבודה אמיתית, עקרונית, מקצועית וציונית", והשופר עם חיוך מתרפס ומעריץ מהנהן בתודה. באאאאאא...
    סגור
  • 2.
    לא מבין
    ראובן.ס 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האורחים באו לברך את הזוג או להיות צמודים לנאשם? שימו לב גם לברכות, הכל פוליטי, שום קשר לחתונה. ביוביסטים.
    סגור
  • 1.
    הפעם.... זה נישואים לכל החיים
    צורי 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    או שגם הפעם לא.
    סגור