תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס בהלם: "אין מדינה כזאת בכלל"

ג'ודי ניר מוזס נגד התולים של דגל אש"ף ברמת גן: "מי שמאחורי פיסת הבד הזו שונא אותי. למה צריכה לראות את הדגל שלהם ליד הבית שלי?"
מערכת ice |  1
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ גודי ניר מוזס)
דגל אש"ף (הרשות הפלסטינית) נתלה אתמול בבוקר (רביעי) על בניין אב-גד ברמת גן, ע"י עמותת 'מחזקים'. יחד עם הדגלים נכתב המסר: "נועדנו לחיות יחד". כמובן שהדבר מיד עורר סערה, במיוחד לאחר מחאות יום הנכבה המתריסות שהתחרשו באוניברסיטאות תל אביב ובן-גוריון.
מי שגרה בסמוך וזעמה על תליית הדגל היא אשת התקשורת ג'וני ניר מוזס, שכתבה בטוויטר שלה: "ליד ביתי תלו אתמול דגל של, אין מדינה כזאת בכלל, ששמה פלשתין. לא הבנתי את הקטע לתלות דגל של מדינה שלא קיימת. מי מכיר בכלל בחתיכת הבד הלבן שחור ירוק הזו? אני בעד דו קיום אוהב ומכבד עם הישראלים הערבים, הם ישראלים. מי שמאחורי פיסת הבד הזו שונא אותי. למה צריכה לראות את הדגל שלהם ליד הבית שלי?"
 
היא כמובן לא היחידה שהגיבה על כך, לפניה זעמה במיוחד נטלי דדון שגם שקלה להכריז על מצעד דגלים חדש. דדון כתבה באינסטגרם שלה, "חברת פרסום השכימה קום בבוקר אחד והחליטה שעליה לכסות בניין בדגל ישראל לצד דגל אש"ף, מעבר לעובדה המקוממת שכסף נשפך פה כאילו אין יותר בעיות במדינה שלנו ואין חיילים בודדים שזקוקים לכל שקל, אני מתפוצצת מהעובדה שרק לפני מספר שבועות נרצחו פה בדם קר יהודים חסרי אונים באופן מזעזע, רק לפני כמה ימים קראו באוניברסיטאות 'ברוח ובדם נפדה את פלסטין'".
"מתנצלת בשם האבודים האלו בפני כל משפחה שכולה שנפגעת כרגע - דגל מרצחים מונף לו ברמת גן!!!! כרמל שאמה הכהן (אתה כהןןןןןן) מצופה ממך לנקוט ברגעים שכאלו עמדה, רק תגיד ואני אישית מבטיחה לך שאדאג להציף את הרחוב באנשים עם דגלי מדינת ישראל - רק תגיד ואנחנו שם!!!"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סמרטוט
    אלי 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לצערי זה רק ראש עיר חולה יכול להרשות
    סגור