תקשורת ומדיה

חיים אתגר מתפוצץ: "מתפרנסים בקושי ומפוצצים אותם במכות"

התקרית החמורה בבאר יעקב בו הוכתה רופאה הביאה את מגיש קשת 12 לפרסם סרטון זועם: "הארץ גועשת ורועשת ובסוף העונשים עלובים ולא נעשה דבר. חייבים לתת עונשי חובה כבדים למי שמעז לפוגע באנשי הצוות הרפואי, אחרת זה לא ייעצר"
מערכת ice |  9
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
האירוע המחריד אמש (שלישי) בבאר יעקב בו הותקפה רופאה על ידי מטופל באמצעות חפץ מתכתי שהטיח בראשה, הצליח להוציא מהשלווה את חיים אתגר, מגיש 'המתחזים' ויצאת צדיק בקשת 12.
בסטורי שהעלה עם התמונה של הרופאה שהוכתה, כתב אתגר: "לרופאה בישראל פתחו את הראש. נותנים מכות לרופאים ולצוותים הרפואיים כמעט מדי יום. כל עוד לא ייתנו עונשים קשים וקבועים על עבירות כאלה זה לא ייפסק".
 
בסרטון שהעלה לאינסטגרם שלו, הסביר אתגר: "עוד רופאה הותקפה. בכל פעם שיש תקיפה כזו, הארץ גועשת ורועשת ובסוף העונשים עלובים ולא נעשה דבר. חייבים לתת עונשי חובה כבדים למי שמעז לפוגע באנשי הצוות הרפואי, אחרת זה לא ייעצר".
כמו כן אמר: "הם מקבלים מכות רצח, פיצוצים, לא מספיק שהם מתפרנסים בקושי, לא מספיק שהם עובדים כמו מטורפים, עובדים שעות לא שעות, עוד מפוצצים אותם במכות רצח והמדינה לא עושה שום דבר".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    לדעתי שום אלימות לא מןצדקת אך מי ססובל מכאב
    ש.א 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאבד שליטה כי חסר כ"א ואו השירות לא מספיק עדישות, חוסר התחשבות,חוסר מקצועיות
    סגור
  • 8.
    עכשיו יותר מתמיד, להחליף את בית המשפט
    צחי 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    D9 על מערכת המשפט, להקים מחדש ללא שיטת חבר מביא חבר, ביקורת על סוררים ומדידה ע״פ ביצועים כפי שמקובל בכל המשק. בית המשפח מתעלל בשומרי החוק ומגן על העבריינים שמגינים עליהם בעזרת עוכרי דין משוחדים.
    סגור
  • 7.
    היהוד
    אבועבדאלהה 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היהוד מטומטמים והנשים שלהם שרלילות
    סגור
  • 6.
    " שיקגו " במדינה
    דניאל 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה . רק רופאים ? ומה נהגי אוטובוס . אנשים ו/או מבוגרים שגונבים אותם ולא מקבלים עונש ראוי . נוכלים - שנוסעים ברכב פאר מבוגרים עשוקים מטילים שלא מכבדים תעודה כחולה ערבים שמרביצים לכוחות הביטחון והרשימה לא נגמרת
    סגור
  • 5.
    פופוליסטי בשקל
    משה 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל סלב תופס גל על כותרת ,
    סגור
  • 4.
    חיים אתגר מתפוצץ על ריק. שיתכבד לפוצץ קמפיין תקשורתי
    שילר הדילר 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחברתי נגד הרפיסות, העצלות, האיטיות והרחמנות של מערכת המשפט שלנו. אלו האחראים ישירות למגיפת האלימות האנרכיה והשחיתות שלנו. וכאן התפקיד הנכון של התקשורת, לא הפקת תכניות ריאליטי רדודות.
    סגור
  • 3.
    נו..מה חדש? זה הרי עוד אחד מתחלאות בגץ..
    השופט ג'ראד 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בגץ זה אירגון של חבורת פלצנים שחושבים שאנחנו חיים בניו זילנד ששם אפילו לשוטרים אין נשק..וגם שם העונשים כבדים יותר... כאן רוצחים עם גרזנים יושבים ונהנים בכלא..רוצחי נשים מקבלים קיצור מאסר ומשתחררים לאחר 10 שנים..פדופילים ואנסים יושבים 5 עד 6 שנים וגנבים בכלל לא נכנסים לכלא.. השיטה רקובה מהיסוד..מנסים לחקות כל הזמן את ארהב הגדולה אך שזה מגיע לחוק ומשפט פתאום נהפכים לשווצרים פלצנים..
    סגור
  • 2.
    נותנים פה עונשים עלובים באופן כללי
    יובל 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לעברייני מין, גנבים, פוליטיקאים וכן, גם לאנשים אלימים
    סגור
  • 1.
    אלימות
    סש 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק חיים אתגר לגבי העונש אך צריך לתת עונשים כבדים בכול תחום ולא רק על אלימות בבתי החולים . פדופיל שישב בכלא השתחרר ותקף שוב קיבל שנה וחצי מאסר , יהיה נחמד יורידו שליש ובעוד שנה ישוחרר. לא יעלה על הדעת .
    סגור