תקשורת ומדיה

אילה חסון חושפת: האם לפיד בדרך לבלפור?

בצל הדרמה הגדול בפיזור הממשלה, עוד לפני מספר ימים דווח על ידי העיתונאית כי ראש הממשלה החליפי הנחה את השב"כ להאיץ את שיפוצי המעון בבלפור. יעבור בקרוב?
מערכת ice |  3
אילה חסון (צילום צילום מסך 13)
דרמת ענק בממשלה. לאחר שמוצו הניסיונות לייצב את הקואליציה ואלו לא צלחו והפערים הפכו גדולים מדי לסגירה, ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד סיכמו על הצעת חוק פיזור הכנסת שתובא בשבוע הבא לאישור הכנסת. לאחר אישורה תתבצע הרוטציה באופן מסודר. 
בתוך כך, השאלה הנשאלת כרגע היא היכן יתגורר ראש הממשלה החדש יאיר לפיד. עוד בשבוע שעבר דווח בחדשות 12 וכן על ידי העיתונאית איילה חסון כי ראש הממשלה החליפי הנחה את השב"כ להאיץ את שיפוצי המעון הרשמי של ראש הממשלה בבלפור, זאת במידה והכנסת תפוזר והוא ימונה לראש למחליפו של נפתלי בנט.
מי שעסקה רבות בסוגיה בחודשים האחרונים היא העיתונאית איילה חסון, שמיהרה לצייץ: 
"איפה יגור ראש ממשלת המעבר? האם המעון הרשמי יעבור מרעננה לרמת אביב ג?! פורסם שלפיד מוכן לעבור מיד לבלפור בלי שיפוץ . לא יאומן כי יסופר". ראש הממשלה משוחח כעת עם ראשי המפלגות. ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד ימסרו הודעה לציבור בשעה 20:00. לפיד עתיד להתמנות לראש ממשלת המעבר.
עוד דווח כי בליכוד רוצים לעלות פיזור כנסת כבר ביום רביעי גם ללא ניר אורבך. במצב שבו האחרון יעביר מסר כי הוא לא מגיע למליאה, פיזור הכנסת יעלה בלעדיו ולפי גורמים באופוזיציה  - עידית סילמן והרשימה המשותפת יתמכו בפיזור.
על פי ההערכות, ‏קשה לראות את אורבך מצביע נגד הפיזור, אך הוא עדיין יכול לאיים שאם יעלו בלעדיו הוא לא יתמוך בקריאות הבאות שם חייבים אותו. נותר לראות האם המינוי של ממשלת המעבר יאושר גם כן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בנט והמחדל
    יוחאי 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת חסון אלופה תמשיכי לעשות את כל המחדלים של בנט רק חקירה בהצלחה איילת
    סגור
  • 2.
    העיקר שהביב לא יישב שם... (ל"ת)
    חרותניק 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סומך על אילה, שתחשוף באיזו אסלה בבלפור לפיד מתפנה
    סופר 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בנושאים האלה, היא מספר אחת. בכל היתר היא מאד חלשה.
    סגור