תקשורת ומדיה

"שאשא-ביטון בחתונת הבן של יפה בן-דוד? יריקה בפני ההורים"

אנשי תקשורת רבים מיהרו להגיב לשביתת המורים ולנוכחות של חברי כנסת רבים בחתונת בנה אמש: "לירוק בפנים של כל הורי התלמידים. הנוכחות המוגברת של מוזמנים מהליכוד מלמדת שלא כדאי לפתח ציפיות"
מערכת ice |  1
יפה בן דוד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בזמן שהיום מתקיימת שביתה כללית במוסדות החינוך שיזמה הסתדרות המורים, אתמול דווח כי יפה בן דוד חגגה את חתונת בנה יחד עם לא מעט אנשי ציבור ופקידים ממשלתיים. שרת החינוך יפעת שאשאה ביטון מצאה לנכון להגיע לאירוע, כאשר ע"פ דיווח באתר 'סרוגים' נצפו גם: השר גדעון סער, מספר ח"כים מהליכוד בהם: חיים כץ ובנו יאיר – יו"ר ועד עובדי התעשייה האווירית. ח"כ מירי רגב, שר החינוך ח"כ יואב גלנט, ח"כ קטי שטרית, ח"כ מיקי זוהר. כן שר האוצר לשעבר משה כחלון, המשפטים לשעבר ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, ויו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה פנחס עידן.
אנשי תקשורת וציבור שונים מיהרו להתייחס לחגיגה עם בכירים בממשלה נגדה היא שובתת, ולפגיעה במערכת החינוך. כתב המשפט של גלובס אבישי גרינצייג, כתב: "זה ששרת החינוך בזמן השביתה חוגגת בחתונת בנה של יפה בן דוד - זה כבר לירוק בפנים של כל הורי התלמידים. הנוכחות המוגברת של מוזמנים מהליכוד מלמדת שלא כדאי לפתח ציפיות.
 
ראש הדסק הכלכלי של כאן 11, שאול אמסטרדמסקי, פנה בסרטון מצולם למזכלי"ת הסתדרות המורים: "אפשר להפסיק את השביתה המטופשת הזאת בבתי הספר. עכשיו כשאין ממשלה מה יש להשבית את בתי הספר? מול מי אתם עושים משא ומתן? ההסכם שיחתם עם הסתדרות המורים הולך להיות הסכם של מיליארדים. הסיכוי שממשלת מעבר תיתן לחתום על ההסכם הזה ולסנדל את הממשלה הבאה הוא סיכוי מאוד קלוש". אמר.
עמיתו לערוץ, הכתב הפוליטי עקיבא נוביק, נתן את הבמה לפוסט של המורה מושה רוט, שכתב: "אני 14 שנה מורה. אני שונא את יפה בן דוד על כל מה שפגעה בילדים שלי- הרבה יותר ממה שאני אוהב אותה על מה שעשתה בשבילי".
 
מגישת ערוץ 14 ליטל שמש, הגדילה לפנות למורים וצייצה: "תשומת ליבם של מורי ישראל: מי שלא מזדהה עם השביתה או עם המתודות של יפה בן דוד ומעוניין להגיע מחר ללמד יכול להגיע ולא יקוזז לו שכר. אין שום חובה חוקית לציית לשביתה. אני מניחה שהפחד מבן דוד חזק יותר מהכל "
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפה בן דוד
    אני 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היה ברור מלכתחילה שהגברת הנכבדת ביביסטית
    סגור