תקשורת ומדיה

למה הלהיט החדש של ביונסה גורם לגל התפטרויות בארה"ב?

הזמרת המצליחה הוציאה בשבוע שעבר שיר חדש, בו היא שרה על החופש שנובע מהסירוב לא להישחק יותר מהעבודה שאתה עושה, וגרמה לגל התפטרויות בארה"ב של צעירים ששאבו ממנה השראה: "הבנתי שאני לא יכול להמשיך לעבוד כאן כי זה פשוט שואב לי כל כך הרבה מהזמן והאנרגיה שלי"
מערכת ice | 
גיי זי ביונסה והשמפניה (צילום צילום מסך טוויטר)
ביונסה הוציאה בשבוע שעבר שיר חדש, "Break My Soul", שהוא כבר מועמד מוביל לשיר הקיץ בארה"ב. הזמרת, בשיתוף פעולה עם ביג פרידיה, שרים על החופש שנובע מהסירוב לא להישחק יותר מעבודה שאתה עושה.
"עכשיו, פשוט התאהבתי ופשוט עזבתי את העבודה שלי", שרה ביונסה בבית הראשון. "אני אמצא עבודה חדשה, לעזאזל, עובדים עליי כל כך קשה. עובדים עד 9 והם עובדים על העצבים שלי. זו הסיבה שאני לא יכול לישון בלילה".
מילות השיר הביאו איתן מבול של תגובות ברשתות החברתיות מאנשים שהתבדחו שהם ילכו בעקבות ביונסה ויעזבו את עבודתם. חלק אף כתבו בציניות כי הם לא יוכלו לפרוש מהעבודה כי הם לא יוכלו להרשות לעצמם לקנות מוצרים וכרטיסים להופעה של ביונסה.
 
"אני בדיוק בנקודה בחיי שפשוט נמאס לי להרגיש תקועה", סיפרה ג'יסל גאלינדו, שעובדת כבריסטה בסטארבאקס והשיר נתן לה השראה לעזוב את העבודה וללכת לכיוון החלום שלה - שחקנית תיאטרון. "הלכתי הלוך ושוב בחודשיים האחרונים. כמו, 'אה, האם אני רוצה להמשיך להישאר כאן רק בשביל היציבות של 400 הדולרים הנוספים שמגיעים אלי כל שבועיים? זה מה שאני באמת רוצה?", תהתה גאלינדו. ואכן, באותו יום שהיא שמעה את השיר החדש, היא שלחה לבוס שלה הודעה על כוונתה להתפטר בשבועיים הקרובים.
גם ג'יימס ליאנג בן ה-31 מלוס אנג'לס שמע את השיר ומיד זה נתן לו השראה. במשך חמש שנים עבד בעבודה משרדית בחברת דפוס ואריזה, אבל גם הוא הרגיש תקוע. "אני צריך לעבוד על עצמי. אני צריך להשקיע בעצמי. וכדי לעשות את זה, אני לא יכול להמשיך לעבוד כאן כי זה פשוט שואב לי כל כך הרבה מהזמן והאנרגיה שלי", אמר ליאנג.
 
ליאנג הוא מעריץ מושבע של ביונסה, ובשל כך שלח לחברו הטוב הודעה על כך שהיא אמורה להוציא ביום שני שיר חדש ושהוא מתרגש. כשהוא שמע את מילות השיר הוא הרגיש כאילו השיר הזה נכתב ממש עליו וכי זה סימן. אתמול (שלישי) בבוקר הוא כבר שלח לבוס שלו הודעה כי הוא מתפטר.
"השיר כולו גרם לי להרגיש מאוד חופשי והוא פשוט נתן לי את הגישה הזו של כאילו, אתה יודע מה? לא אכפת לי! אני לא רוצה ללכת לעבודה. ביונסה פשוט העירה בי את הדבר הזה שהיה כמו, אני יכול לעשות מה שאני רוצה לעשות ופשוט להמשיך בחיים ולא צריך להרגיש תקוע יותר", סיכם ליאנג.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה