תרבות ופנאי

ביונסה תחת מתקפה חסרת תקדים: "את קריפית, גנבת, בדיחה"

הראפרית הפרובוקטיבית אזיליה בנקס תוקפת את ביונסה על להיט הקאמבק שהוציאה לאחרונה - שיר ההאוס Break My Soul. בנקס טוענת ש"קווין ביי" גונבת את הסאונד מחומרים ישנים שלה, ומנסה למחוק את תרומתה של הראפרית להאוס
מערכת ice | 
גיי זי ביונסה והשמפניה (צילום צילום מסך טוויטר)
הסינגל החדש והמדובר של ביונסה, Break My Soul, הרגיז את הראפרית בעלת הלשון המצליפה אזיליה בנקס. "קווין ביי" נכנסה לתחום מוזיקת ההאוס, מזה שנים המגרש הביתי של בנקס.
העצבים של אזיליה בנקס החלו כששיתפה באינסטגרם ציטוט ממקור אנונימי המקורב לביונסה, שהופיע במאמר של Metro UK, וטען כי "קווין ביי" השתמשה במוזיקה של בנקס ושל כותבים שחורים אחרים בתעשיית הדאנס וההאוס כדי לעשות "סיעור מוחות" לשיריה החדשים. "היא אוהבת את העובדה שכל כך הרבה כותבים ותקליטנים שחורים משגשגים בסצנת הריקודים שם, והקדישה תשומת לב לשירים של אנשים כמו מיסטג'אם, דיוויד אסנטה, MNEK, קמיל ואזיליה בנקס המוקדמת", אמר המקור לפי הפרסומים.
 
"את עושה 'סיעור מוחות' עם עוד שישה אנשים ומקשיבה לחומרים ישנים שלי. יש פה ניסיון למשוך תשומת לב במהלך חודש הגאווה? כשלא אכפת לכם מההומואים בכל תקופה אחרת של השנה?", כתבה בנקס, והוסיפה: "היא מנסה כבר שנים למחוק אותי מהנרטיב שאני התחלתי".
בהקלטות עדכניות של בנקס שעלו ברשתות היא תוקפת את אשתו של ג'יי זי: "סורי אבל זה ממש קריפי... כל כך פאקינג מוזר.... מה את מנסה לעשות? לעטוף את המוזיקה שלי בזמן הווה ולהגיד לעולם שזה וינטג' או משהו? כאילו ששלושת הדברים האחרונים ששחררתי לא פירקו לך את התחת. את צוחקת עליי? כאילו שאין וורסטיליות במה שאני עושה". 
 
עוד אמרה בנקס שביונסה "מתיימרת לתמוך בדיוות שחורות עם זרי פרחים נבולים לאחר שגנבה את האמנות שלהן, כשהיא מניחה ביהירות שאין להן כסף לייעוץ משפטי... ואז מפעילה אותן להצהיר הצהרות יחסי ציבור, כדי לחפות על הוצאת האלבום המבולגן הזה...". בנקס המשיכה: "את רוצה שהמוזיקה שלך תהיה מושפעת מקלואי ביילי, מבת הים הקטנה (קאבר לאלבום הראשון של בנקס), אבל את לא כוללת את אזיליה בנקס. פאק, את פשוט בדיחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה