תקשורת ומדיה

אביב גפן בדרך לכנסת? האמירה המפתיעה בהופעה בהתנחלות

למרות שחברת הכנסת אמילי מואטי ביקשה מאביב גפן להצטרף למפלגת העבודה, הזמר ממשיך לסגת ממחנה השמאל, ובהופעה ראשונה שלו בשומרון הביע את עמדתו על הפוליטיקה הישראלית וההבדלים בין המחנות
מערכת ice |  2
אביב גפן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, יונתן זינדל)
למרות שמועות על הצטרפותו של אביב גפן, השבוע בהופעה הביע הזמר עת עמדתו על הפוליטיקה, במה שנראה שמרחיק אותו מריצה אפשרית דרך מפלגה בשמאל.
כזכור, כבר בסוף 2021, החלו להופיע סקרים שבדקו את האפשרות להצבעה לזמר במידה ויתמודד לכנסת ואפילו בראשות מפלגה. בסקר, שנעשה ע"י חברת הסקרים "Panel4All", נשאלו מספר שאלות הקשורות בזמר אביב גפן ופוליטיקה: "היכן היית ממקם את הזמר אביב גפן על המפה הפוליטית?" עם אפשרות של 5 תשובות בין ימין לשמאל. עוד שאלה שנשאלה היא "כיצד תשפיע כניסה של אביב גפן לחיים הפוליטיים על תדמיתה של הפוליטיקה הישראלית?".
 
ולאחר מכן 2 השאלות שעוררו הכי הרבה סקרנות: אם כוכב הרוק הולך להיכנס לפוליטיקה: "איך תשפיע מועמדות של אביב גפן לכנסת במסגרת מפלגה קיימת על האפשרות שתצביע עבודה בבחירות הבאת לכנסת?", והשאלה היותר ממוקדת שפותח אופציה למהלך שעוד יותר מרחיק לכת: "אם אביב גפן יתמודד לכנסת בראשות מפלגה, האם תצביע עבורו?"
בתחילת החודש, קראה חברת הכנסת אמילי מואטי ממפלגת העבודה להצטרף אליהם: "בוא, אנחנו רוצים אותך, אנחנו אוהבים אותך. הוא אדם טוב, הוא אמיץ, הוא חכם. הוא גם כותב יפה". גפן, מצידו, עקץ: "בפעם האחרונה שעזרתי למפלגת העבודה - זה נגמר לא טוב", ועל כך השיבה מואטי: "ניצחת".
 
כך או כך, בהופעה הראשונה שלו בשומרון שהתקיימה ביישוב סלעית כחלק מאירוע הקיץ של המועצה אזורית שומרון, סיפר הזמר על החלטתו מלפני כמה שנים ושינוי עמדותיו: "פספסתי המון אנשים בגלל הרבה כי צבעתי הרבה אנשים בדברים שהיו קלים לי מהבית מאוד", אמר אל מול 1,200 איש שבאו להופעה שלו.
למרות בקשתה של מואטי כי יצטרף למפלגת העבודה, גפן הביע את עמדתו על זהות למחנה השמאל ובכלל לפוליטיקה הישראלית: "האמת, בעיניי היום ימין ושמאל זה חתיכת קשקוש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה כואבת וכבדה הקרן על המצח? קרנף (ל"ת)
    טו 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צוודק.אין ימין שמאל.יש פילוג מלאהותי בחבות ביבי
    ס. כ. 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרוב,חוץ משמאל וימין קיצוני - מרכז.גם הנגבי אמר שהממשלה האחרונה ימין.ביבי לא יותר ימני מגנץ,לפיד.התחרות היא מי ישלוט ובאיזו תרבות.תרבות ההתלהמות,בריונות,אלימות של ביבי או תרבות שומרת חוק וכבוד לזולת ,שפויה,מתחשבת באחר של לפיד/גנץ/מכאלי/ליברמן
    סגור