תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 13 חשפה: "תקפו אותי ושברו לי אייפון"

אריאלה שטרנבך ניסתה לסקר את לוויית יהודה משי זהב ונתקלה בהתנגדות קשה: "ביקשתי מהשוטר מספר פעמים שיתערב, שמאיימים לתקוף אותי, הוא אמר להם ״די״ ואותו אדם ענה לו ולי בתגובה ״אני מאיים עליך אם את מצלמת אני שובר לך את זה"
מערכת ice |  1
בקבוק שהושלך לעברה של אראלה שטרנבך (צילום מסך חדשות 13)
אריאלה שטרנבך, הכתבת לענייני חרדים של חדשות 13, עדכנה על האירועים שליוו אותה אמש (רביעי) בהלוויתו של מייסד זק"א יהודה משי זהב שהלך לעולמו באותו הבוקר לאחר שנה קשה שלוותה בניסיון התאבדות שלו.
שטרנבך עדכנה: "עכשיו כשתיקנתי את המסך של האייפון יכולה לספר מה היה אתמול בהלוויית משי זהב, תהיו איתי עד הסוף לתגובת  המשטרה:1.הגענו לסקר את ההלוויה (לא הכרתי בקשה שלא לסקר) בכל מקרה ברגע שנכנסתי לבית הלוויות והנשים פנו אלי וביקשו שאצא כיבדתי ויצאתי לאפשר להם לוויה נינוחה. המשפחה וודאי לא אשמה".
 
עוד הוסיפה: "בחוץ פנו לצלם שלנו אבי קשמן כמה קרובי משפחה ומכריו של משי זהב, ויתראיינו מרצונם החופשי. אחרי הכל לוויה של דמות ציבורית שנויה במחלקות. וגם כלי תקשורת אחרים נכחו כולל התאגיד שהגיעו מלווים במאבטח, לא פחות. מקורבי משי זהב פנו לצלם ואמרו לו שיעוף וכשהוא סירב הודיעו שהם מזמינים משטרה, תוך פחות מ4 דקות הופיע שוטר במדים על אופנוע הוא ביקש מהצלם לזוז כי מדובר בשטח פרטי, כשמדובר בשטח ציבורי לגמרי!".
עוד כתבה: "כשבאו להוציא את הגופה לרכב פנה אליי השוטר, כשכל הזמן הזה עמדתי בחוץ, וביקש גם ממני לזוז כי מדובר בשטח פרטי, הבהרתי לו שהוא טועה ורחבת שטח שמגר בחוץ היא שטח ציבורי. הוא ביקש ממני תז והגשתי לו תעודת לעמ. סביבו החלו להצטופף אנשים כשאחד מהם איים שוב ושוב שישבור לי את הטלפון ביקשתי מהשוטר מספר פעמים שיתערב, שמאיימים לתקוף אותי, הוא אמר להם ״די״ ואותו אדם ענה לו ולי בתגובה ״אני מאיים עליך אם את מצלמת אני שובר לך את זה״.
שטרנבך המשיכה: "ברגע שיתקרב אליי אמרתי לשוטר שעדין לא עשה דבר ״הוא תוקף אותי״ ואז הגיעה המכה, האייפון התרסק לרצפה, זעקתי לעזרת הצלם שיבוא כי השוטר עדין בחר לא לפנות לתוקף למרות שביקשתי שוב ושוב שייקח ממנו פרטים. אבי הצלם רץ לכיווני וספג את כל האש, אותו אדם ואנשים נוספים בעטו בו ופירקו וריסקו לו את המצלמה באלימות מטורפת כשכל הזמן הזה השוטר לא עושה דבר. היום הגשתי תלונה מקוונת".
 
לסיום הסבירה: "ביקשתי תגובה שוב ושוב מדובר מחוז ירושלים לאחר שהסברתי לו את האירוע, בשיחה טלפונית הוא מיד הגיב שאם אני מפרסמת הוא אישית ידאג שהשוטר יתבע אותי תביעה רצינית. וזו תגובתו כשהתעקשתי: אריאלה ערב טוב, את פועלת בניגוד לאתיקה העיתונאית. את מעורבת באירוע- ומציע לך לשקול שוב את העניין. ובלי שום קשר מקווה שהגשת תלונה כבר שהנושא יטופל בהתאם. סוף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מסכנה! קצת רגישות, זה לוויה!!! לא צריך לרקוד על הדם!
    . 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור