תקשורת ומדיה

ברדוגו חושף: מדוע ביידן לא מוכן לבקר בהר הרצל?

יעקב ברדוגו חשף כי נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, מסרב לבקר בהר הרצל, זאת למרות שזה חלק מהפרוטוקול. הסיבה: הר הרצל זה חלק מסממני הריבונות הישראלית
מערכת ice |  1
גו ביידן (צילום Official portrait of United State)
יעקב ברדוגו, הכתב של ערוץ 14, חשף היום (שלישי) כי ג'ו ביידן, נשיא ארצות הברית, שאמור להגיע בעוד כשבוע לביקור בישראל, מסרב לבקר בהר הרצל, זאת למרות שזה חלק מהפרוטוקול.
"בדרך כלל מנהיגי המדינות שבמקרים פה מבקרים בהר הרצל, זה חלק מהפרוטוקול. המשלחת האמריקאית עומדת על כך שביידן לא יבקר בהר הרצל. כרגע בנקודת הזמן הזו נעשים מאמצים מאוד גדולים שהוא יבקר בהר הרצל כחלק מהפוטוקול", חשף ברדוגו.
 
ברדוגו הוסיף: "הסיבה לכך היא שהר הרצל זה חלק מסממני הריבונות הישראלית, בגלל מי שקבור שם ותפיסות כאלה ואחרות. כרגע לא רשום לו ביקור שם. בביקור של דונלד טראמפ הוא לא ביקר שם בגלל בעיות בלוחות הזמנים. הוא ביקש לבקר שם. פה אנשיו של ביידן שמים ממש פיפס מאוד גדול. ביררתי את זה לפני התכנית עם הגורם המדינה הבכיר ביותר במשרד החוץ ואכן הוא אישר לי את הדברים, שכרגע אנשיו של ביידן מבקשים לא לבקר בהר הרצל בניגוד לפרוטוקול".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביידן לא אוהב את ביבי
    דני 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולכן, כדי לפגוע בביקורו, ביבי שלח דף מסרים לשופר שלו הכולל את הסיפור ההזוי הזה. אגב, האם מוסד יד ושם, שכל מנהיג זר מבקר בו, לא נמצא על חלק מהר הרצל?
    סגור