תקשורת ומדיה

נטלי דדון משלבת את בנה הקטן התפקיד חדש

הדוגמנית ואשת העסקים העלה סרטון לאינסטגרם שלה בו היא מציינת שהיא בדרך ל"זמן איכות עם בנה", שהתשלט על עמדת הדיג'יי באירוע "פינק פארטי" בקניון עזריאלי
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
נטלי דדון היא אשת קריירה עמוסה וכאחת כזאת, בחודשי החופש הגדול גם היא מחפשת מקום בטוח להשאיר בו את בנה, ריף, על מנת להתפנות לשלל עיסוקיה. אבל מה לעשות שלפעמים גם הילד רוצה "זמן איכות עם אמא", שסידרה לו יום מיוחד שכזה. 
דדון הגיעה להפגין נוכחות בקניון עזריאלי, שאירח זה שנה שלישית ברציפות את אירוע "פינק פארטי" למען נשים שחולות והחלימו ממחלת הסרטן בהפקתה וביומה של גילי סיון. במסגרת האירוע, נשים שחלו במחלה צעדו על המסלול בתצוגת אופנה חגיגית, כאשר הזמרת נרקיס עלתה להופיע, כשדדון עצמה יחד עם בנה ריף היו על עמדת הדיג'יי.   
דדון מבלה לא מעט זמן איכות בימים אלה עם בנה, ריף, כשרק אתמול (רביעי) כזכור העלתה הדוגמנית ואשת העסקים סטורי זועם באינסטגרם שלה, בו הביע את מורת רוחה לנוכח מגש פיצה ב-90 שקל שקנתה לשניהם. 

דדון כתבה בסטורי המדובר למאות אלפי עוקביה: "נמצאה הפיצה היקרה בארץ או שאני חיה בסרט ויש פיצות יקרות יותר? פיצה מרגריטה רגילה בלי תוספות כן? ישראל, מגש פיצה ב-90 שקל". היא הוסיפה לסטורי השוואה עם פיצריות בברלין וניו יורק עם השאלה: "כמה עולה מגש פיצה משפחתית?", כאשר ניתן לראות פערי ענק בין תל אביב לבין בירת גרמניה והעיר העסוקה ביות בארצות הברית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה