תקשורת ומדיה

כוכבת הריאליטי נקלעה לעימות והגישה תלונה במשטרה

דנה מזרחי בלו, כוכבת "מפרץ האהבה", הגישה תלונה במשטרה כנגד שכן שביקש ממנה להשתיק את הכלב שלה:  "אם הוא לא ישתוק אני אגרום לו לשתוק. תעיפי אותו מפה"
מערכת ice | 
דנה מזרחי בלו (צילום אינסטגרם)
סכסוך בין שכנים יכול להגיע לעתים קרובות לפסים לא נעימים בכלל. זה בדיוק מה שקרה ללא אחרת מכוכבת הסדרה "מפרץ האהבה", דנה מזרחי בלו, שעל פי הפרסום של יפעת הללי אברהם ב'מאקו', הגישה תלונה במשטרה כנגד שכן שביקש ממנה להשתיק את הכלבים שלה, במה שהתדרדר לאירוע חריג המיוחד. 
על פי אותו פרסום, מדובר בסכסוך ממושך של מזרחי בלו עם אותו שכן, מה שהוביל אותה להגיש את אותה תלונה בפני רשויות האכיפה, כאשר הפעם, הדבר הסתיים בריב קולני בניון הבניין של השחקנית. 
 "אתה בן אדם חצוף שאתה דורש ממני להשתיק אותם" הטיחה מזרחי בשכן בסרטונים שהגיעו לידי מאקו, כאשר השכן הגיב בחריפות ואמר: "אם הוא לא ישתוק אני אגרום לו לשתוק. תעיפי אותו מפה". "אתה בן אדם חוצפן", חזרה ואמרה מזרחי, והשכן ענה: "אני לא חוצפן, את חוצפנית שאת מדברת לבן אדם מבוגר כמו שאת מדברת, תתביישי לך. אני מאיים עלייך? תשתיקי את הכלבים ואל תאיימי עליי. אני מבקש ממך להרחיק את הכלבים מהבית שלי".
"אתה מכיר אותי מהטלוויזיה?" שאלה מזרחי לקראת סוף הסרטון, כאשר אותו שכן ענה: "ראיתי אותך בטלוויזיה, ראיתי אותך באליאנס, אני כבר מכיר אותך". בסופו של דבר, ממה שהוביל את מזרחי להגיש את אותה תלונה במשטרה היה אותו "איום" לטענתה של השכן, שאמר כי "הוא ישתיק את הכלב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה