תקשורת ומדיה

איילת שקד תחת מתקפה: "נוכלת פוליטית על מלא"

אחרי הצהרות הבניה, איילת שקד חוטפת אש מבועז גולן שבמונולוג פתיחת שידור מטיח בה, "גברת כאבי הבטן. אנחנו בתקופה שמחריבים לנו את המדינה מפנים"
מערכת ice |  3
איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בועז גולן פתח את הבוקר באולפן ערוץ 14 כשהוא זועם על יו"ר ימינה איילת שקד. "ממשיכים לנסות לעבוד עליכם אבל העם לא מטומטם אפשר לסובב אותו פעם אחת אבל לא יותר מזה", פתח גולן את השידור והמשיך במונולוג ארוך ותוקפני כלפי השרה.
"איילת שקד גברת כאבי הבטן. אנחנו בתקופה שמחריבים לנו את המדינה מפנים ואנחנו חייבים לעצור את הטירוף הזה. ביקור ביידן לא מרשים אותי. העניין הוא ההסתכלו על איילת שקד הנדל ואחרים.
"למה אני מתמקד בה? פתאום היא, אחרי שלפיד הוריד את תוכנית הבניה היא מכריזה שהיא תעלה אותה אני עמדתי ליד איילת שקד בשכונת נתיב האבות כשעל 20 סנטים זרקו אותם מהבתים  והיא הראית לנו כאן למטה תכף מחזירים אותם. זו איילת שקד. אותה איילת שקד שקישקשה כשבוגי יעלון החריב את הבתים שבו בחברון.
"אותה שקד שעם 12 מנדטים של הבית היהודי. הם אמרו שלא ישבו דקה בממשלה שתפנה מהבתים שלהם. אז היה עמונה נתיב האבות הכל בתקופה שלה. שניזכר מה קורה בחומש? על מי את עובדת איילת שקד כל פעם אותו דבר. נשתמש ונזרוק. היא מצליחה לעבוד על כמה חובשי כיפה. הדבר היחיד שמעניין אותה זה כיסא ושום דבר אחר לא. אפילו בתי המשפט היה אחיזת עיניים. 
 
"שקד למען שקד, לא ימין ולא נעליים. שקד, רק הכיסא מעניין אותך - אל תטעו בה, נוכלת פוליטית על מלא".
תזכרו מי סיפר לכם סיפורים, מי השמש בכם ולא רק זרק – בעט אתכם".
 

נזכיר כי בהמשך לפרסום על כך שלשכת רה״מ הנחתה להסיר את התוכנית לבניית 2,000 יחידות דיור במזרח ירושלים, שרת הפנים, איילת שקד סירבה להוריד את התוכניות מסדר היום ודחתה את סדר היום כולו אשר כולל תוכניות בנייה גם ליהודים וגם לערבים בשבוע. התוכניות ידונו ללא שינויים בשבוע אחר כך.
השרה שקד: ״לא אתן במשמרת שלי שיפגעו בתוכניות הבנייה ליהודים בלבד. ועל כן החלטתי לדחות את כל התוכניות באופן גורף בשבוע בלבד״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בועז גולן
    יוסי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי זה בועז גולן,מלחך פנכה,כותב דברי הבל,לא הבנתי בדיוק את מי אתה מייצג,אתה לא מייצג אף אחד.
    סגור
  • 2.
    הרייטינג של בועז גולן בבוקר ובערב 0.1%. אמיתי (ל"ת)
    מוטי 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    נוכלת מגעילה שצריך למחוק מהמפה הפוליטית (ל"ת)
    דן 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור