תקשורת ומדיה

איילת שקד: "חצי מהעם מרגיש שגנבו לו את המדינה"

שרת הפנים פתחה את המופע לכבודו של עידן רייכל וניצלה את הבמה לשיגור של מספר מסרים פוליטיים: "נושאת תפילה שממשלת ישראל תוכל להתנהג כלהקת מחול ולא כלהקת זאבים״
מערכת ice |  6
עידן רייכל ואיילת שקד (צילום יחצ)
שרת הפנים איילת שקד פתחה הערב (רביעי) את המופע לכבודו של עידן רייכל בפסטיבל מחול כרמיאל. למעלה מ-20 אלף איש צפו במופע רוקדים רייכל במרכזו הצדיעו להקות המחול ביצירות מחול לשיריו של רייכל.
"במצב הפוליטי אנחנו עלולים להיגרר לקיטוב" אמרה שקד, שניצלה את הבמה לשיגור של מספר מסרים פוליטיים. "אנחנו מתגייסים יחד לחגוג את החג הזה ביחד- את השכול והכאב ואת הכל יחד. כמו להקת מחול, ולא כמו מופע של יחיד- שהוא הרבה יותר מרשים- גם לנו אסור להיגרר לקיטוב ופילוג".
עוד הוסיפה שרת הפנים: "נקעה נפשנו מסבבי בחירות. חצי מהעם מרגיש שגנבו לו את המדינה. צריך להגיע למצב שעובדים יחד. יריבים פוליטיים הם לא אויבים.  בואו נעבוד ביחד. ביחד אפשר להקים ממשלה רחבה שעסוקה בעשייה".
לבסוף אמרה שקד: "אני מאמינה שביחד אפשר להקים ממשלה לאומית רחבה, שעסוקה בעשייה למען ישראל ואני באמת רוצה לשאת תפילה ואני מקווה שגם אתם תישאו את אותה תפילה שממשלת ישראל תוכל להיות אי פעם להקת מחול, ולא להקת זאבים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לכי תעשי חמוצים!
    ניקי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בילתי ניסבלת שקרנית לכי הביתה
    סגור
  • 5.
    גנבת בחירות ממפלגת גנבת בחירות ראשית
    427 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שגם לא עשתה כלום כדי לעצור את הטרללת במהלך התקופה הזאת ורק הביא אותנו לפילוג גדול יותר ,היא זאת האומרת שצריך להיתאחד??!! מאחל לך ולכול מפלגות הגועליציה שהיתה כאן להעלם מהמפה הפוליטיתית למען אחדות העם.
    סגור
  • 4.
    בוגדת
    חי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העם יודע שאת בוגדת
    סגור
  • 3.
    תתביישי! נוכלת! חפשי עבודה. הסיפור נגמר
    יואב 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגדת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 2.
    תשקורת
    מבנטט 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חצי מהעם מרגיש ואומר שגנבת לו את המדינה תפסיקי לקשקש לכי לכל הרוחות נוכלת גנבת שכואב לך הבטן את משלמם לרוצחים כסף נותנת להם חשמל למחבלים
    סגור
  • 1.
    הנוכלת העוכרת
    עיתונאי בכיר 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומרת על צניעות? מחבקת גבר ונותנת שיחבקו אותה? היא דתיה בכלל כפי שהיא ניסתה להציג את עצה עד היום? היא בתחפשות. לא להאמין למילה שלה בדיוק כמו של הנוכל לפניה.
    סגור