תקשורת ומדיה

איילת שקד נצמדת לימין: המהלך שיגרום לנתניהו לתמוך?

ראש מפלגת ימינה החדשה לא מבזבזת זמן וכבר מתכננת כיצד לשגר את עצמה לבחירות, זה האיחוד שאנו צפויים לראות
מערכת ice |  3
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
בחירות סבב חמישי יצאו לדרך, ואיילת שקד לא חיכתה רגע והכריזה שלמרות הפרישה של ראש הממשלה בנט, שותפה בעשור האחרון, היא רצה לכנסת הבאה בראשות ימינה. במקביל, מי שמתכנן לחזור למפה הפוליטית היא מפלגת הבית היהודי, ממשיכת דרכה של המפד"ל המיתולוגית, שבשנה האחרונה הייתה מחוץ לכנסת עקב אי-הסכמות עם מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ'.
מי שעומדת כרגע בראשות המפלגה היא חברת מוצעת העיר ירושלים חגית משה. אך משה לא מתכוונת לרוץ בבחירות אלא רק להשאיר בידיה את המפלגה. כזכור, כפי שדיווחנו כבר, מי שהיא תעניק לו את ראשות המפלגה הוא יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל, שהפסיק את חברותו בליכוד לשם כך.
גם הבית היהודי וגם ימינה בראשות שקד פונים פחות או יותר לאותו קהל - מצביעי הימין הדתי המתון, שלא מצביעים לליכוד וגם מעדיפים שלא לבן-גביר. אתמול פורסם באתר 'סרוגים' שהמהלך המתבקש מתוכנן מאחורי הקלעים, ויוסי ברודני ירוץ מטעם הבית היהודי תחת ימינה של שקד. המהלך, אם יצא לפועל, לא ישאיר ברירה לנתניהו אלא לתמוך בהם, כדי להשיג את ה-61 הנכסף.
איילת שקד הכחישה את הדיווח: "זה לא נכון". וגם בבית היהודי הכחישו: ״אנחנו לא מאמינים שאיילת שקד עומדת מאחורי הידיעה השקרית לחלוטין, מה שמכונה בלעז פייק ניוז״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מעתה במקום המילה עוקץ אמרו - "עשו עלינו בנט". (ל"ת)
    אבשלום קור 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מעתה במקום המילה עוקץ אמרו - "עשו עלינו בנט". (ל"ת)
    אבשלום קור 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זהירות! זו שוב אותה מלכודת של מרץ כמו בבחירות הקודמות!
    יאיר נ. 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הצבא של מרץ בסקרים מכה שוב - כמו בבחירות הקודמות. מצד אחד, מורידים את מרץ אל מתחת לאחוז החסימה. מצד שני, מעלים את ימינה / איילת שקד בסקרים. ברגע האמת, בקלפיות עצמן הם כמובן יצביעו מרץ (שתיכנס לכנסת) וכך יישרפו ישרות אלפי קולות ימין של פתאים אהבלים שהצביעו לשקד. טיפש מי שנופל באותו בור פעמיים.
    סגור