תקשורת ומדיה

העיתונאים הישראלים חוטפים: "לאף כתב אין אומץ לשאול"

טענות של יבגני זרובינסקי נגד התקשורת הישראלית בצל הביקור של נשיא ארה"ב: "יש סרטון בו מככב הבן שלו ורץ בימים האחרונים, כשהוא שוקל איזה 20 גרם קראק ולצידו נערת ליווי בחדר במלון, בטח גם אם היה סרטון כזה של הבן של טראמפ כולם היו מתעלמים ומתנהגים כרגיל"
מערכת ice | 
לפיד והרצוג מקבלים את נשיא ארה"ב (צילום קובי גדעון לעמ)
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי זועם על התקשורת הישראלית בצל הביקור של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בארץ. לדבריו, שאלות שהיו חייבות להשאל לא נשאלו זאת על רקע הדיווחים על ההתנהגות של בנו שהסתבך בלא מעט שערוריות.
זרובינסקי כתב בין היתר: "מישהו יודע למה לאף כתב אין אומץ (או רצון) לשאול את ביידן על הסרטון בו מככב הבן שלו ורץ בימים האחרונים, כשהוא שוקל איזה 20 גרם קראק ולצידו נערת ליווי בחדר במלון? בטח גם אם היה סרטון כזה של הבן של טראמפ כולם היו מתעלמים ומתנהגים כרגיל".
 
סמיון גרפמן הגיב לדברים: "‏כי לשאול ולבקר אפשר רק את טראמפ, אבל כל מי שעלה שאלה לגבי בן של ביידן או יומן של הבת שלו, ‏‏נעצרו על ידי אפ בי אי, או פשוט ‏נעלמו, אז בבקשה יבגני, תשמור על אצמך, אתה יקר לי".
 
הפעיל החברתי אמיר השכל כתב: "צפיתי בראיון של יונית לוי עם הנשיא ביידן, הייתי רוצה לקוות שהיא תהיה סבלנית ונינוחה כמו שהייתה עם ביידן כשהיא מראיינת פוליטיקאים ישראלים מכול הצדדים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה