תקשורת ומדיה

דובר המשטרה באמירה מפתיעה: "יבגני זרובינסקי חזק יותר מהטלוויזיה"

אלי לוי, דובר המשטרה, בפרגון לאושיית הרשת, יבגני זרובינסקי, וזאת למרות העימות שהיה בין השניים: "יש היום מובילי דעת קהל שהם הרבה יותר חזקים מטלוויזיה ורדיו - אין מה לעשות"
מערכת ice |  3
אלי לוי, יבגני זרובינסקי (צילום פייסבוק/ אלי לוי, מרים משולם)
למרות העימותים בעבר בין דובר המשטרה, אלי לוי, ובין אושיית הרשת, יבגני זרובינסקי, הפעם לוי פרגן לאיש התקשורת באשר לכוחן של הרשתות החברתיות מול הטלוויזיה.
לוי התארח שבוע שעבר בפודקאסט של הכתב הפוליטי לשעבר נדב פרי והשניים שוחחו בין היתר על אופן הסיקור התקשורתי של הפיגוע בדיזינגוף בתל אביב מוקדם יותר השנה.
 
"היום בעידן הרשתות החברתיות, אתה לא צריך שהצילום של היחידה המיוחדת שרצה בדיזנגוף יהיה ב-12 או ב-13", אמר לוי, "כי מספיק שיבגני, יש לו 450 אלף עוקבים באינסטגרם, אם הוא מעלה אותו - תם הטקס. יש היום מובילי דעת קהל שהם הרבה יותר חזקים מטלוויזיה ורדיו - אין מה לעשות".
כזכור, בין השניים התפתח עימות בסוף שנה שעברה, וזאת לאחר שדובר המשטרה התארח באולפן ערוץ 14 וקיבל שאלות קשות מזרובינסקי, ואף האשים את לוי - כתב חדשות 13 לשעבר - שכשהפך לדובר המשטרה ביקש מהכתבים לפנות אליו רק במייל ויצא נגדו, והעימות בין השניים הגיע לטונים צורמים.

העימות בין לוי לזרובינסקי. צילום: ערוץ 14
אושיית הרשת אף האשים את לוי שבעקבות העימות הפסיק ערוץ 14 לזמן אותו לתכניות ושהוא לא יחזור יותר לערוץ: "מסתבר שאחרי הריאיון עם דובר המשטרה אלי לוי, שחשב שהוא מגיע לפינת ליטוף, הוא התקשר לכל אדם אפשרי בהנהלת הערוץ, טען שלא ישתף איתם פעולה וש-'זה לא בסדר מה שיבגני עשה לו כי הוא עוזר להם הרבה', והיום נדהמתי לשמוע שיש הוראה ש'לא לקרוא לי כרגע לתוכניות ושאצא להפסקה' מודיע כאן שגם אחרי הפסקה לא אחזור לערוץ שלא באמת מנסה להביא אלטרנטיבה אמיתית ונרתע מדוברים מעפנים שלפני דקה היו כאילו עיתונאים, אגיד מה שנראה לי גם אם זה 'פוגע בי אישית' ואשאל כל דבר שנראה לי לנכון. לא חשוב אם מדובר בערוץ 12, 13 או 14. פיס אנד לאב", כתב זרובינסקי בחשבון הטוויטר שלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מבין את זה
    יוסי רמת גן 08/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך הבחור לא רץ לכנסת
    סגור
  • 2.
    עושה עבודת קודש
    מיכל 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יבגני
    סגור
  • 1.
    מלך! (ל"ת)
    עומרי 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור