תקשורת ומדיה

הרפובליקנים זועמים: הקונגרס אישר 96 אלף דולר על מדיטציה

בית הנבחרים של ארצות הברית חתם על חוזה עם חברה שתעניק שירות פסיכולוגי לצוות הסנאט בעקבות אירועי ה- 6 בינואר כך נחשף בפוקס ניוז, חשיפה זו עוררה את זעמם של הרפובליקנים
מערכת ice | 
גבעת הקפיטול (צילום ויקיפדיה)
בית הנבחרים של ארה"ב אישר בשנה שעברה תשלום בגובה 96,000 דולר במטרה לספק לצוות האבטחה שלו טיפול פסיכולוגי בעקבות אירועי התקיפה ב-6 בינואר 2021 על הקפיטול של ארה"ב.

מסמכים שנחשפו ברשת פוקס ניוז מצביעים על כך שמרכז הפסיכולוגי בקונגרס חתם על שיתוף הפעולה עם חברת calm"" שבמהלכו יהיו זכאים העובדים למדיטציה יומית ולשאר טיפולים דרך האפליקצייה של החברה המציעה סרטוני הדרכה בתחום המיינדפולנס ההרפייה ועוד. החוזה נחתם בין השאר, כחלק מחבילת הוצאות החירום בגובה של 1.9 מיליארד דולר שהקונגרס העביר בשנה שעברה בהתמודדות עם אירועי ה- 6 לינואר.
 
בעקבות חשיפת הסכומים התעוררה ביקורת רחבה ברחבי ארצות הברית בכלל והקונגרס בפרט. נציגי המפלגה הרפובליקנית אומרים שהוצאות כאלה מראות עד כמה הקונגרס הפך להיות תחת שליטה דמוקרטית לחלוטין.
 
"לא אכפת לי אם זה רפובליקני או דמוקרט, כל מי שמבזבז את כספך שהרווחת קשה בצורה כל כך מטופשת צריך להיות מפוטר, וזה בדיוק מה שאנחנו הולכים לעשות בנובמבר", אמר הסנאטור לורן בוברט "האינפלציה יצאה משליטה. הקונגרס צריך לשים קץ להוצאות פזיזות, לשים קץ להטבות מופרכות ולסיים עם השחיתות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה