תקשורת ומדיה

שון מנדס לא יגיע לישראל: מדוע ביטל את הופעותיו?

שון מנדס חשף כי הוא נמצא במצב נפשי קשה ולכן נאלץ לבטל את סבב ההופעות הקרוב: "בשלב זה אני צריך לשים את הבריאות שלי בעדיפות ראשונה"
מערכת ice |  1
שון מנדס (צילום אינסטגרם)
אחרי שביטל שלושה שבועות רצופים של הופעות, הזמר המצליח, שון מנדס, הודיע כי בעצת ההפקה שלו הוא מבטל את כל ההופעות שלו בעקבות מצבו הנפשי שנגרם בגלל לחץ: "אני מבטיח לחזור אחרי שאקח את הזמן הנכון כדי להחלים". מנדס אמנם לא אמור היה להגיע לישראל, אך היה אמור לעשות סבב הופעות באירופה ובצפון אמריקה.
מנדס כתב בהודעה הרשמית שהוציא: "כפי שאתם יודעים, נאלצתי לדחות את בשבועות האחרונים את הופעות מכיוון שלא הייתי מוכן לגמרי למחיר שחזרתי תגבה ממני. התחלתי את הסיור הזה נרגש לחזור סוף סוף להופיע בלייב אחרי הפסקה ארוכה בגלל המגיפה, אבל המציאות היא שבכלל לא הייתי אמון לכמה קשה יהיה להופיע אחרי התקופה ההיא. לאחר שדיברתי יותר עם הצוות שלי ועבדתי עם קבוצה מדהימה של אנשי מקצוע בתחום הבריאות, התברר לי יותר שאני צריך לקחת את הזמן שמעולם לא לקחתי".
 
מנדס הוסיף: "אני לוקח את הזמן לעצמי כדי לקרקע את עצמי ולחזור חזק יותר. לצערי אני נאלץ לבטל את שאר תאריכי הסיבוב בצפון אמריקה, ובריטניה/אירופה. קיווינו שאולי אוכל להגיע, אבל בשלב זה אני צריך לשים את הבריאות שלי בעדיפות ראשונה. זה לא אומר שאני לא אעשה מוזיקה חדשה, ואני לא יכול לחכות לראות אתכם בסיבוב הופעות בעתיד. אני יודע שחיכיתם כל כך הרבה זמן לראות את ההופעות האלה, וזה שובר את לבי לספר לכם את זה, אבל אני מבטיח שאחזור ברגע שלקחתי את הזמן הנכון להחלים. אני אוהב את כולכם ותודה רבה לכולכם על שתמכתם בי ודבקתם בי במסע הזה זה יהיה בסדר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחכה לשמוע טוב
    אחת מטורללת 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוהבת אותך שון ומייחת ממש לבריאותך הנפשית והגופנית. אמןןן תודה לך על כל הרגעים המנחמים שאני שואבת מימך בתוך כאוס החיים שלי... אוהבת אותך שוןןן
    סגור