תקשורת ומדיה

הצל במתקפה קשה על מרב מיכאלי: "פמיניסטית צבועה"

פרשת הסרסור בסוהרות בכלא גלבוע ממשיכה לזעזע את מדינת ישראל. הצל הגיב על כך כשתקף את מרב מיכאלי: "אני רק רוצה להזכיר לכם שהפמני0טית הלוחמנית הזאת שעומדת בראש שדולות הנשים  הייתה חלק מהפלת ועדת החקירה הפרלמנטרית בפרשת סרסור הסוהרות...צבועה!"
מערכת ice |  1
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
פרשת הסרסור בסוהרות בכלא גלבוע ממשיכה לזעזע את מדינת ישראל. כזכור, אחרי שנחשפה הפרשייה המזעזעת, הותר לפרסום כי מחבל ביצע עבירות מין חמורות בסוהרות בבית הכלא, זאת אחרי שהחקירה בנושא נפתחה מחדש.
היום (שני) הצל (יואב אליאסי) לא נשאר חייב ותקף את שרת התחבורה, מרב מיכאלי: "אני רק רוצה להזכיר לכם שהפמני0טית הלוחמנית הזאת שעומדת בראש שדולות הנשים  הייתה חלק מהפלת ועדת החקירה הפרלמנטרית בפרשת סרסור הסוהרות...צבועה!"
 
כזכור, רק אתמול תקף הצל בפוסט אחר את מרב מיכאלי ותמר זנדברג כשטען: "כבר תקופה ארוכה שאנחנו שומעים על זה שהפכו סוהרות שלנו לשפחות מין של מחבלים וה0מאלניות הפמנ0טיות שלנו בדממה" הוא כותב (שגיאות הכתיב במקור). " כבר תקופה שהן (הסוהרות) זועקות שמישהו ישלם על הסרסור הזה בחיילות כדי לרצות רוצחים ושהאמת תצא לאור וה0מאלניות הפמנ0טיות שותקות. והיום מסתבר שזה לא רק הטרדה מינית אלא אונס על מלא.."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מירב לאחר שעשית כביכול מהפכה במחירי התחבורה
    אור 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במחירי עושק כי ברובם לא המצביעים שלך, את יותר ממוזמנת לעשות לביתך את אישה עשירה תבלי מחוץ לכנסת. הפמיניזם הלאה מימך
    סגור