תקשורת ומדיה

אביבית בר זוהר חושפת בדמעות: "עצוב לי, תקופה קשה"

אביבית בר זוהר פרסמה התנצלות אחרי שהגנה על ישראל אור: " אני מתנצלת אם פגעתי בכן, אין לי שום כוונה רעה בגוף שלי.  גם אני בחורה שעברה המון אלימות מגברים מאוד רעים. עצוב לי, אני עוברת ימים מאוד לא קלים". וגם: העקיצה לדניאל עמית 
מערכת ice |  3
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/אביבית בר זוהר)
אביבית בר זוהר, העלתה אתמול (שני) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מגנה על איש העסקים שנחשד בהטרדת הדוגמניות, ישראל אור. לאחר מספר שעות בר זוהר מחקה את הסטורי ופרסמה התנצלות מהלב בסטורי נוסף שהעלתה.
אביבית בר זוהר אמרה: "חשוב לי שתבינו שאני באופי שלי חברה מאוד טובה וזה מה שעשיתי היום - הגנתי על חבר שלי מזה שנים. אבל זה לא אומר שאני צריכה לבטל את מה שהבנות האלה עברו. אני מתנצלת אם פגעתי בכן, אין לי שום כוונה רעה בגוף שלי. הנשמה שלי טהורה והנפש שלי נקייה. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע באף אחת מכן, גם אני בחורה שעברה המון אלימות מגברים מאוד רעים ומגברים שהרימו עליי יד ולא פעם זה היה גם במשטרה".
 
בר זוהר המשיכה: "אני מתנצלת, אני לא יכולה לבטל את התחושה וההרגשה ואני מתנצלת. בסך הכל הייתי חברה טובה. מאז ומתמיד הלכתי בדרך של להגן על האישה, להגן על החלש, זאת אני וזו הדרך שלי מאז שאני קטנה. ככה אני אמשיך להיות. עצוב לי, אני עוברת ימים מאוד לא קלים. אתם צריכים באמת להבין שישראל הוא חבר טוב שלי המון שנים, ולראות את מה שראיתי בטלוויזיה זה מאוד מאוד קשה. מצד שני אני מכירה ישראל אחר, אז היה לי מאוד קשה ואני באמת מתנצלת אם נפגעתן".
 
בר זוהר הוסיפה: "דניאל עמית, אל תיקחי לעצמך קרדיט, לא הורדתי את הסטורי בגללך. הורדתי אותו כדי להביע את התנצלותי לאותן נשים. אנחנו בתקופה מאוד קשה לעם ישראל - אנחנו נמצאים בתשעת הימים. אלו ימים שבהם עשו לשמוח ולקנות כמובן. מלבד זאת יצר הרע שולט, והראש שולט בימים האלה. עלינו לזכור מי אנחנו ולזכור להיות טובים בימים האלה. תשעה באב זה ימים לא קלים לאף אחד ובכלל זה יום לא קל בשבילי. אני כל כך אוהבת את ישראל מצד אחד וכל כך כואב לי עם מה שראיתי מצד שני והכל מתערבב למערבולת כזאת (אומרת בדמעות). אני כל כך רגישה. אז פשוט תזהרו מהימים האלה כי הם מסוכנים ויצר הרע משתלט".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמרה הצבועה הכי גדולה במדינה . הולכת עם גבר נשוי ! (ל"ת)
    תתביישי לך !!! 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    עוברת ימים לא קלים אחרי שמספרת שיום לפני ראתה את התחקיר (ל"ת)
    אין שכל אין... 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • רק מניחה את זה כאן
    רק מניחה את זה כאן 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היא פשוט התת של התת ???? דוחה
    סגור