תקשורת ומדיה

אביבית בר זוהר מגנה על ישראל אור: "מכבד נשים"

אביבית בר זוהר הגיבה לתחקיר של חיים אתגר בחשיפה נגד איש העסקים ישראל אור: "הוא נשמה טובה. הוא בנאדם שתמיד עוזר לכולם, מכבד נשים, יש לו כבוד עצום לאישה. כל מה שראיתי בתחקיר אפילו לא דומה ולא מתקרב לנשמה שיש לישראל. המשפט לא צריך להיות מוצג בטלוויזיה ובתקשורת"
מערכת ice |  2
אביבית בר זוהר
בשבוע שעבר שודר בקשת 12 תחקיר שערך חיים אתגר בו נחשף כי מלכת היופי לשעבר, תהילה לוי, ואישה נוספת התלוננו במשטרת תל אביב על ישראל אור, איש עסקים מוכר ובכיר בשוק ההון בכך שהטריד אותן מינית. היום (שני) אביבית בר זוהר, ידידה טובה של אור, הגיבה לטענות.
אביבית בר זוהר אמרה: "כולכם כבר מכירים את האופי שלי, אתם יודעים שאני דעתנית, אתם יודעים שאני תמיד אומרת את מה שאני חושבת ורק את האמת. אני רוצה כרגע להגיב על התחקיר שכולכם ראיתם אתמול ב"חשיפה" של ישראל אור. ישראל הוא חבר שלי שנים. הדבר היחיד שאני יודעת על ישראל הוא שהוא נשמה טובה. הוא בנאדם שתמיד עוזר לכולם, מכבד נשים, יש לו כבוד עצום לאישה. ראיתי אותו לא פעם בסיטואציות עם לא מעט נשים, לא נזכיר שמות, מכבד, אוהב, דואג לכולם, הערכים שלו הם מטורפים. הוא אבא מדהים".
 
בר זוהר הוסיפה: "הוא תורם לכל כך הרבה אנשים בישראל שרק אני יודעת על איזה עשרה מהם בכל חודש. כל מה שראיתי בתחקיר אפילו לא דומה ולא מתקרב לנשמה שיש לישראל. המשפט של ישראל לא צריך להיות מוצג בטלוויזיה ובתקשורת, הוא צריך להיות בהליכים הקבועים על פי חוק. מבחינתי עד שלא יוכח אחרת, עומדת לו חזקת החפות. בתור אישה, אני לא יכולה לדון את הנפגעות, זו התחושה שלהן וזה מה שהן מרגישות. אני נתתי את נקודת המבט שלי על ישראל בתור בנאדם וטו לא". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא יודעת מי זה וזה גם לא מעניין, אבל אני גם לא מבינה אי
    נטע 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אפשר לחרוץ גורל של בן אדם, בגלל נשים שמחפשות רק כסף ופרסום??? חיים אתגר אתה לא יותר מליצן!! אתה רוצה לעשות צדק בעולם??? לך לפרקליטות ותראה באיזה קלות הם סוגרים תיקי אונס מחוסר עניין לציבור!! למה לא רואים אותך שם???חסרה עוולות במדינה הזאת???! למה תמיד אתה נטפל למפורסמים ומאמין לשחקניות?? כי אתה לא יותר מבובה שאמורה לייצר רייטינג זול ומגעיל, אתה לא לוחם צדק, התבלבלת חזק.
    סגור
  • 1.
    marriage solution
    Naomi Samuel 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאוד מופתע מהניסיון המופלא ומהניסים של ד"ר אפטה שהתפשטו באינטרנט ובעולם. בזמן שהוא עזר בנס לאנשים ברחבי העולם להחזיר את אהוביהם האבודים, יצרתי איתו קשר לאחר שעברתי כל כך הרבה עדויות של אנשים שונים איך הוא עוזר להם להגיע לשם מאהב לשעבר בחזרה, סיפרתי לו על בעלי שעזב אותי לפני כ-8 חודשים, ויצאתי מהבית עם כל מה שיש לי, הייתי מבולבל כשהוא אמר לי רק לחייך ולהיות רגוע והבטיח לי שהוא יסתדר עם הכל רק תוך 48 שעות. אחרי היום השני שבעלי התקשר אליי, פשוט הייתי בהלם, אני מסיימת את השיחה ולא האמנתי למשמע אוזניי, הוא ממש התחנן שאסלח לו ואבטיח לי הבטחות, ד"ר אלאבה הוא הגדול, אתה יכול להגיע עם ה-gmail שלו: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להגיע אליו דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744, אני מאחל לך כל טוב אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את הגבר שלך, לא משנה מה...
    סגור