תקשורת ומדיה

קייטנת הקיץ של חמאס: אימוני נשק וסימולטור ירי בישראלים

כמאה אלף ילדים וילדות ישתתפו בכ-500 מחנות קיץ מושקעים של חמאס ברחבי הרצועה, תחת הכותרת "שתילי ירושלים". לצד פעילויות בידור ופנאי, הילדים ייהנו מלימודי העשרה צבאיים, תכנים דתיים ולאומיים, שיעורים להכרת הנשק והתנסות בסימולטור ירי לעבר חיילים. הקייטנה נערכת באתר נופש שהוקם על חורבות יישובי גוש קטיף
מערכת ice | 
כרזת קייטנת הקיץ של חמאס
משקיעים בנוער למען עתיד טוב יותר: תנועת חמאס עורכת גם השנה את מחנות הקיץ הידועים שלה לילדים ולצעירים ברצועת עזה. באתר ממר"י מדווחים כי השנה ייקראו מחנות הקיץ בשם "שתילי ירושלים", וכתמיד יהוו כלי להכוונה של אידאולוגיה קיצונית, ג'יהאד ומאבק מזוין נגד ישראל.
בקייטנות הקיץ ישתתפו השנה כמאה אלף ילדים וילדות בגילאים שונים בערך ב-500 מחנות ברחבי רצועת עזה. 
הקייטנה נערכת באתר נופש ובילוי שהוקם על חורבות יישובי גוש קטיף ושמו "מדינת אל-אצדאא'", ויש בכך סמליות כי "אדמה משוחררת מטומאת הכיבוש מהווה עדות לכך שאדמת [פלסטין] כולה תשוב ביום מן הימים". (התרגום מערבית - מאתר ממר"י).
בטקס הפתיחה נאמר בין השאר כי השם "שתילי ירושלים" נבחר "להדגשת זכותנו המושרשת בירושלים וכי דור השחרור עודנו נושא את הדגל עד לסילוק הכיבוש מכל אדמתנו הפלסטינית הכבושה".
 
גם השנה שמים דגש במחנות, לצד פעילויות העשרה, פנאי ובידור כמובן, על הכוונה צבאית ואימוני נשק, תכנים דתיים ולאומיים, שיעורים להכרת נשק, תפעולו, פירוקו והרכבתו ואופן השימוש בו. החניכים בגם התנסו בסימולטור ירי לעבר חיילים ישראלים.
 
משלחת בכירי חמאס שביקרה באחד המחנות בדרום עזה מסרה כי המחנות "נועדו לבנות דור בעל מודעות המסוגל לשחרר [את פלסטין]." לחניכים במחנה, אמרה: "הו, כפירי אריות, אתם דור השחרור ובאמצעותכם נשחרר את אל-אקצא, בעזרת אללה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה