תקשורת ומדיה

נתניהו מנע אישור מתן ויזות לישראלים? לימור לבנת תוקפת

לימור לבנת תקפה  את נתניהו לאחר שפורסם כי התקיימה פגישה בינו ושגריר ארצות הברית כשהאחרון ניסה לשכנע את יו"ר האופוזיציה שלא למנוע את הליך החקירה בנוגע לפטור מויזה 
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
השרה לשעבר וחברת מרכז הליכוד עד לא מזמן תקפה את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו על כך שלפי הפרסומים בחר למנוע את אישור פטור מויזות לארצות הברית עבור אזרחי ישראל. בחשבון הטוויטר של הכתבה לבנת: "תדע כל אזרחית ישראלית וידע כל אזרח ישראלי שיכולים היו לטוס לארה״ב ללא צורך בויזה! ומי מנע זאת מהם? בנימין נתניהו, שסירב להיענות לתחנוני השגריר האמריקני בפגישתם אתמול".
 
לפי פרסומים שגריר ארה"ב בישראל טום ניידס קיים לאחרונה פגישה דחופה עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, וביקש ממנו להמנע ממחלוקות פוליטיות, לטובת החקיקה עבור תוכנית הפטור מוויזות לארה"ב לישראלים. בחדשות 12 דיווחו כי ניידס הפציר בנתניהו להסכים להעביר את החוקים שתקועים בכנסת בשל חוסר ההסכמות בין האופוזיציה לקואליציה, כלומר לכנס את הכנסת בתקופת הבחירות, זאת על מנת שישראלים יוכלו להיכנס לארה"ב ללא ויזה כבר מתחילת השנה הבאה.
יש לציין כי בבסיס שיתוף המידע בין ארה"ב לישראל הנדרש על מנת לקבל את הפטור מויזה הוא העברת מידע מוקדם ביטחוני ופלילי על נוסעים בטיסות מישראל לארה"ב, כדי לאפשר לרשויות שם להתריע על כניסתו של אדם בעל רקע בעייתי. דרישה זו צריכה להיות מעוגנת בחוק. חוק נוסף שצריכה ישראל לאשר כדי לקדם את הפטור מוויזה הוא חוק שעוסק במידע שנמצא על הדרכון של הנוסע.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נתניהו 0 (ל"ת)
    יעקב 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נתניהו מנע פטור מויזה לארצות הברית
    י 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צודקת נתניהו אידיוט ואגואיסט
    סגור
  • 2.
    כוערת טיפשה
    מני 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 5
    זקנה מכוערת בוגדת תיישרי את הפרצוף שלך ואז תדברי מסכנה זרקו אותך מהליכוד כי אף אחד לא רצה אותך תמשיכי לנבוח השיירה ממשיכה ובגדול שלום בוגדת ד"ש לאולמרט
    סגור
  • 1.
    ליבנת תואמת סיאמית לפיד=בורה-חסרת בגרות-וצווחת בתקשורת (ל"ת)
    איתן 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור