תיירות

מתכננים לטוס בקרוב לארה"ב? לא בטוח שתשיגו ויזה

לקראת חופשת הקיץ: אלפי ישראלים שקבעו תור לקבלת ויזה יידחו בכמה חודשים, זאת בשל עומסים כבדים בשגרירות ארה"ב. מי שתכנן אך טרם קבע ריאיון עלול למצוא את עצמו ממתין שנה שלמה, שכן התורים הפנויים לריאיון יתקיימו רק בחודש מרץ 2023. מה המשמעות של העיכוב?
מערכת ice |  1
ויזה לארה"ב (צילום freepik)
ישראלים רבים המבקשים לטוס לחופשת הקיץ לארצות הברית עלולים למצוא את עצמם בלי ויזה (אישור כניסה), כך על פי Ynet, זאת בשל עומסים חריגים בשגרירות.
שגרירות ארצות הברית מפרסמת כי אלה שהצליחו להשיג ראיונות לקבלת ויזה לחודשי אוגוסט וספטמבר ייאלצו להמתין מספר חודשים. לעומתם, אלה שלא הצליחו לתאם ריאיון ומתכננים לעשות זאת בקרוב ייאלצו להמתין לא רק מספר חודשים אלא כשנה שלמה: התורים הפנויים הבאים לריאיון יתקיימו רק בחודש מאי 2023.
 
דניס טיילור, ראש מחלקת ויזות המבקרים בשלוחת השגרירות האמריקאית בתל אביב פרסמה את ההודעה על דחיית התורים בסרטון בו היא הסבירה מה הסיבה לדחייה. לדבריה: "כפי שהנכם יודעים, כל שגרירויות ארצות הברית בעולם מתמודדות עם האתגרים וההשלכות של הקורונה. אנו מתמודדים עם ביקוש חסר תקדים לוויזות כתוצאה משנתיים של הגבלות במתן שירות. העיכוב בטיפול בבקשות יימשך זמן מה. בישראל זמן ההמתנה לתורים קצר יותר מאשר ברוב שגרירויות ישראל בעולם".
 
הבכירה הבטיחה כי השגרירות תיקח על עצמה ליצור קשר באמצעות אי-מייל עם אלה  שהראיונות שלהם נדחו, ותדאג לדווח להם על המועד החדש. לדבריה: "כל הפונים לוויזה שהתור שלהם נדחה יקבלו תורים חדשים ללא תשלום נוסף". לדבריה, התורים ייקבעו ל-90 יום אחרי מועד הדחייה. כלומר: אם נקבע לכם תור לסוף אוגוסט תקבלו תור חדש לסוף נובמבר, אולי קצת קודם לכן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך מקדמים תורים לוייזה לארה"ב באופן עצמאי בחינם
    אלישמע אטיאס 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקדמת תורים בשגרירות ארה"ב היא פעולה חינמית אך יש מי שמנצל זאת לעשיית רווח, יש "גורמים" שמבקשים אלפי שקלים בשביל לקצר לכם את התור, יחד עם זאת זה לגיטימי לתת שירות למי שמעוניין בכך, היה עיתונאי שכינה זאת "ציידי התורים", בתכל"ס מדובר בפעולה טכנית פשוטה, שלושה קליקים ותפסתם תור מוקדם, העניין הוא שמדובר בהרבה מזל, בזמן כתיבת שורות אלו התור הראשון שזמין בשגרירות ארה"ב בת"א או ירושלים הינו לחודש מאי 2023, כלומר רק בעוד כ 11 חודשים!. שאף אחד לא ימכור לכם ספורים על "קשרים" בקונסוליה, או על שמירת תורים פיקטיביים, כבר היה לי לקוח עם "קשרים" בלשכת רוה"מ וזה לא עזר, יש גורמים "ומאעכרים" שמתפארים ביכולות שלהם, יכולות "על טבעיות" למצוא תורים מוקדמים, אל תאמינו להם, יש כאלו שפיתחו "בוטים" או סקריפטים שרצים על מערכת התורים, אך גם "לבוטים" אלו מצאה השגרירות את הדרך לחסום. כל ניסיון באופן אינטנסיבי "לרפרש" (לרענן את השרת) את מערכת התורים כדי לבדוק אם צץ תור מוקדם, הקונסוליה חוסמת, המערכת נחסמת בתוך החשבון שלכם ל 5 שעות, היה לי לקוח שהיה מוכן לשלם כמעט כל מחיר ובלבד שאצליח להקדים עבורו את התור בדחיפות,
    סגור