תיירות

השגרירים מאיימים בשביתה שתשנה לחלוטין את הנסיעה שלכם לחו"ל

למעלה מ-100 שגרירים ישראלים ברחבי העולם שלחו מכתב לשר החוץ יאיר לפיד, כשהם מפצירים בו לסייע בקידום תנאי העובדים במו"מ מול משרד האוצר: "נותנים גיבוי מלא לוועד העובדים, גם אם הדברים יבואו לכדי שביתה מלאה"
מערכת ice |  1
דרכונים (צילום פלאש 90)
בחודשיים האחרונים מתקיימים עיצומים ממושכים של עובדי משרד החוץ, זאת על רקע חוסר הסכמות במשא ומתן עם משרד האוצר בכל הקשור למספר תנאים מרכזים של העובדים, בהם: תשלום על שעות נוספות וכוננויות, הטבות לבני משפחה של נציגים בחו"ל, פערים לעומת שליחים של משרדים אחרים ועוד.
במסגרת סכסוך העבודה, כבר נקט וועד העובדים במספר צעדים כגון: הספקת הנפקת דרכונים זרים בחו"ל, טיפול במתן אשרות לעובדים זרים של חלק מהמדינות, ועוד. כעת, מאיימים העובדים בצעד משמעותי נוסף כשבמכתב עליו חתומים למעלה מ-100 שגרירים ישראלים ברחבי העולם, ונשלח לשר החוץ יאיר לפיד הוזכרה האפשרות של שביתה מלאה.
 
"ללא הפסקת הפגיעה הקשה בזכויות השליחים בחו"ל ימשיכו עובדי המשרד להיפגע כלכלית ואישית ולחוש מתוסכלים וממורמרים, והנזק ליכולתו של משרד החוץ למלא את ייעודו יהיה רב". כתבו, והוסיפו: "אנו נותנים גיבוי מלא לוועד העובדים ומייפים את כוחו לפעול בשמנו, גם אם הדברים יבואו לכדי שביתה מלאה".
 
בהמשך, אף חתמו את דבריהם כשהם מציינים: "אנו חוזרים ומפצירים בך לכנס לאלתר את כל הגורמים הרלוונטיים, בדגש על שר האוצר ופקידיו, ולקיים מו"מ אינטנסיבי, יחד עם נציגי העובדים, כדי להביא את המשבר המתמשך הזה לכדי סיום".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להאמין. משרד החוץ תנאים מעולים. עושים חיים משוגעים (ל"ת)
    אלי 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור