תקשורת ומדיה

יריב אופנהיימר בהתבטאות מעוררת מחלוקת, "השתגעתם?"

יריב אופנהיימר לא חושש לקרוא להפסקת המבצע ומופתע מהתגובות לדבריו: "אי אפשר להיות בעד המבצע ובאותו זמן להבין שיש מי שבצד השני סובלים גם?"
מערכת ice | 
הפצצה בעזה במבצע "עלות השחר" (צילום פלאש90)
מבצע "עלות השחר" נגד הג'יהאד האסלאמי בעזה עודנו ממשיך, והיום (ראשון) הוא היום השלישי למבצע. קולות שונים של חברי כנסת ואנשי תקשורת קוראים להספיק את המבצע בטענה שהמטרות הושגו, ואין סיבה להמשיך ולהפציץ, בולט בהם הוא פעיל השמאל יריב אופנהיימר.
אופנהיימר כתב כבר אתמול לסיום המבצע, לאחר יום לחימה אחד בלבד. "צריך לדעת מתי לעצור." כתב בחשבון הטוויטר שלו, "לפני שגם להם תהיה ״תמונת ניצחון״ מדממת. וניאלץ להגיב. והם יגיבו על התגובה. ונמצא את עצמנו בעוד מבצע שלא עצרנו בזמן."
 
לאחר מכן שיתף סרטון של נער עזתי בוכה לאחר שאביו נהרג בהפצצה של צה"ל. אופנהיימר כתב כי "יש גם שכול בצד השני". באופן טבעי קיבל אופנהיימר תגובות נגד ההתבטאות השנויה במחלוקת, שבאחת מהן נכתב, "הלוואי והיית מתייחס ככה גם לשכול של האחים שלך, ולא רק לשכול של האויב שלך."
 
אופנהיימר זעם על כך וכתב, "לתומי חשבתי שאפשר להיות בעד ישראל, נגד הג׳יהאד, לרצות בניצחון ועדיין לא לאבד צלם אנוש. להכיר שגם בצד השני יש בכי, אובדן ושכול. אבל השנאה פשטה גם בתוכנו." 
 צה"ל דוחה הפצצה בעקבות זיהוי בלתי מעורב בשטח (צילום דובר צה"ל)
בהמשך הוסיף, "תגידו, השתגעתם? אי אפשר להיות בעד המבצע ובאותו זמן להבין שיש מי שבצד השני סובלים גם? מה כל כך מפחיד אתכם להתבונן בדמעות של נער שאיבד את אביו, מדוע כל כך קשה לכם לראות את הכאב של הצד השני, בגובה העיניים, לא דרך כוונת מל״ט. זה לא יהפוך אתכם לפחות צודקים, רק ליותר בני אדם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה